Gjest tronic Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Som sagt over så har jeg alltid hatt problemer med fortidlig utløsning! Det problemet har jeg hatt siden jeg var 15 år! Nå er jeg 21 og etter noen mnd på rommet aleine, har jeg funnet min egen teknikk på å få orgasme uten sprut. Mister ikke lysten og kan fortsette lenge! Måtte bare få det ut over hvor lykkelig jeg er
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Betyr det at du kan ha flere orgasmer på rad? Forklar metodikken. Jeg gjør kan komme flere ganger på rad, med sprut riktignok.
Gjest tronic Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Betyr det at du kan ha flere orgasmer på rad? Forklar metodikken. Jeg gjør kan komme flere ganger på rad, med sprut riktignok. Ja jeg får flere orgasmer under samleie. I et samleie på kanskje 30 min så får jeg nå minimum 2 orgasmer. Før klarte jeg bare en og da mistet jeg litt lysten. Eller kanskje ikke helt lysten, men evnen til å fortsette da på en måte Jeg fant nylig ut at vis jeg strammer "tissemuskelen", og rompa mens jeg får orgasme så kommer det mindre ut av en eller annen grunn. Så jeg fortsatte å utforske litt dette her, og nå etter en mnd eller 2 med litt trening så klarer jeg å kontrollere sammentrekningene bedre uten utløsning. Nå blir ereksjonen like bra før og etter orgasme. Jeg har også funnet ut ved å lese og prøve at vis man holder igjen spruten ved å holde hardt på hodet mens orgasmen pågår så har det nesten samme effekt, bare at der kommer noen dråper etterhvert + at den blir ikke like hard etterpå. Men det tar bare 1 min så er den på plass :gjeiper:
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Velkommen til klubben min gode mann. Bekkenbunnsmuskulatur heter den. Helt priceless. Når jeg strammer den så får jeg forsterkede orgasmer. Veldig viktig å vite om den. Jeg tror jeg fant ut av den ved en ren tilfeldighet da jeg skulle kjøre kuke dypt og hard i dama. I det jeg bunnet så flekset jeg gluteus maximus samt musculus pubococcygeus og kom noe så inni satan :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå