Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hvor har dere tatovering og hva har dere tatovert? lurer også på om noen har fine sider på nettet og anbefale med bilder av ulike tatoveringer da jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha. Tar i mot alle tips med stor takknemlighet:)
Gjest Papirkurven Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg har en engel som spiller fløyte. Litt abstrakt motiv, består utelukkende av buede linjer. Har den øverst på ryggen, midt på
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg har fire; en kattepus som sitter på hoften min, navnene på mine to kattepuser rett over puppene, og forlovelsesdatoen min i nakken. Alle er sorte, og de tre siste er tegnet av samme tattovør, og er i samme stil. Alle sammen er ca 3 cm høye, og det er en sammenheng mellom dem. Etterhvert skal de to navnene bygges ut, jeg skal også få bryllupsdato under forlovelsesdatoen, og jeg skal ha en tatovering med navnet til forloveden etterhvert. Jeg er bare ennå ikke sikker på hvordan den skal se ut, men den skal sitte på samme plass som pusen, men på andre hoften... Jeg vet dessverre ikke om noen nettsider med bilder av tattoveringer, men på for eksempel Narvesen selger de blader med bilder og inspirasjon. Du kan også gå innom forskjellige tattoveringsstudio, de bruker å ha bilder og tegninger man kan se på. Om du har en ide om noe du kunne tenkt deg, så kan du også snakke med tattovøren og forklare din ide, også kan han/hun lage et utkast. Det aller viktigste er at du er helt sikker på hvilken tattovering du vil ha før du får den tegnet på, og at du er 100% sikker på plassering. Lykke til dah
Monarabb Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg har en slags blomstertattovering på høyre ankel som går nedover mot risten på foten! En venninne av meg har tegnet den og selve blomstene betyr masse for meg! En tattovering jeg er veldig fornøyd med...
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Jeg har en g-nøkkel med hjerte på,den ligger på venstre skulder. Du kan jo ta deg en tur på et studio å se om du finner noe der. å om du skulle få noen ide'er så kan de alltids tegne fram til deg
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 på www.piercing.com kan man finne en del bilder av forskjellige tatoveringer
Pinnsvin Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Lets Buzz.no -- her er det masse flotte tatoveringer.
Idnar Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Jeg har en sommerfugl og noen blomster på venste skulder. Ønsker meg en solsikke på korsryggen.. Vil absolutt anbefale deg å tatovere noe som betyr noe for deg, du kommer til å bli langt mer fornøyd med den enn hvis du bare tar hva som helst bare for å ha en tatto. Her er en side med masse tatoveringer
Troyamin Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Jeg har flere tattoos. Men den som betyr mest for meg er et stort tigerhode med innskriften KITTEN under. Kay Møller lagde tigeren, men han er ikke tilgjengelig som tattooartist lengre. Neste gang vil jeg til leading Light i Stavanger eller Drammen. Leading Light
lovenemo Skrevet 23. april 2009 #10 Skrevet 23. april 2009 Jeg har tatovert stjernetegnet mitt på underarmen. Skal ha maaange flere etter hvert, blant annet potetrykkene vil bikkja mi Sikler litt etter et Victoria Frances motiv også, får se hva det blir til..
Gjest milkyway Skrevet 25. april 2009 #11 Skrevet 25. april 2009 Har 7. 1 stjerne på foten, 3 på hånda, en gjeng på armen, en gjeng i korsryggen, fleinsopp på beinet, blomst på armen og no merkelig i bakhodet! Tjohei!
girlypai Skrevet 25. april 2009 #12 Skrevet 25. april 2009 har stjerner i forskjellige størrelser oppover benet. begynner på foten og oppover ankelen og leggen.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #14 Skrevet 26. april 2009 Har geisha på ryggen, stjerner på underarm, sommerfugler, tribal på overarm, "armbånd", egen komponert hodeskalle på beinet. Lyst på: drage, japanske blomster, kjærlighets tattoo sammen med mannen min.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #15 Skrevet 26. april 2009 Jeg HATER tattiser. Det ser så harry og stygt ut. Grøss...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #16 Skrevet 26. april 2009 Her finner du mange flotte motiver www.tattoojohnny.com
Småkjekset Skrevet 27. april 2009 #17 Skrevet 27. april 2009 http://www.bmeink.com/ På denne siden finnes det mange tatoveringer
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2009 #18 Skrevet 27. april 2009 Takk for alle svar og tips..Setter jeg stor pris på Jeg skal ha noe som betyr noe for meg i forhold til ting jeg har vært gjennom i livet mitt. Så jeg vil ha symbol eller lignende som står for noen av de tingene jeg ønsker...men det er liksom det der da! Hvordan finner jeg symboler og hvordan vet jeg hva de står for. Ønsker meg noe som står for/representerer "gi aldri opp" "håp" skjebne" "evighet" eller for "familie" alle disse har jeg et spesielt forhold til..men hvor finner jeg sånt liksom?
Corrazy Skrevet 27. april 2009 #19 Skrevet 27. april 2009 Har en drage ved ankelen, basert på ei tegning ei venninne lagde:) Off topic, men jeg må få det sagt... Gruer meg litt til helgas familiesammenkomst... Tror det kun er moren min som har sett kunstverket, og regner med å måtte forsvare valget mitt med å putte noe permanent på kroppen min. Vurderer å sminke den bort for å utsette diskusjonen, men det kjennes ikke rett. Jeg angrer ikke på tatoveringen, men å få familien til å godta at det er min kropp, og så lenge jeg ikke tar skade av det må jeg få gjøre som jeg vil... Jeg er visst kun for voksen å regne når det passer familiens overhoder:(
Idnar Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Har en drage ved ankelen, basert på ei tegning ei venninne lagde:) Off topic, men jeg må få det sagt... Gruer meg litt til helgas familiesammenkomst... Tror det kun er moren min som har sett kunstverket, og regner med å måtte forsvare valget mitt med å putte noe permanent på kroppen min. Vurderer å sminke den bort for å utsette diskusjonen, men det kjennes ikke rett. Jeg angrer ikke på tatoveringen, men å få familien til å godta at det er min kropp, og så lenge jeg ikke tar skade av det må jeg få gjøre som jeg vil... Jeg er visst kun for voksen å regne når det passer familiens overhoder:( Hvorfor sminke bort noe du har tatt og skal være stolt over? Når jeg tok tattisen min så fikk jeg bare positive tilbakemeldinger fra alle! Eneste som reagerte var farmoren min. Da sa jeg til henne at jeg har valgt å pynte kroppen min. Det var noe jeg ønsket meg og jeg angret ikke. Da sa hun at den i grunn var ganske fin og at jeg måtte selv bestemme over kroppen min. Bare gå der med hodet hevet og vær stolt over tatoveringen din! Du trenger kanskje ikke å fremheve den, men gå som vanlig. Hvis de ser den, så ser de den, hvis ikke er ikke det ditt problem! Hvis noen sier noe negativt så forteller du ganke enkelt at du er stolt av den og at det er din kropp! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå