Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt litt på å farge øyenbrynene svart,har dere prøvd den derre øyenbrynsfargen hvor man finner på h&m og cubus osv.jeg lurer på om det ser fint ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bli fint. Men vær forsiktig første gang du prøver. Ikke la det virke så lenge som bruksanvisningen sier. Kanskje halve tiden. Det ser veldig "hardt" ut hvis brynene er for mørke. Resultatet blir vel best om du har ganske mørkt hår også.

Smil icon_smile.gif

Skrevet

øyenbrynsfarge går ut mye fortere enn hårfarge. greit å vite hvis resultatet blir rart. hvis det sitter igjen farge på huden, er det bare å dyppe en våt vattdott i vanlig sigarettaske og gni litt, og så vasker du ansiktet som vanlig.

Skrevet

jeg finner bare svart og mørkt brun, men de ser helt svarte ut begge to på meg, finnes det ikke noe som er litt lysere?12

Skrevet

For guds skyld: Ikke bruk den svarte. Det ser bare dumt ut hvis du ikke er heeelt mørk i hud og hår.

Det finnes en som bare heter Brun tror jeg. Pass på at du bruker en som er bare litt mørkere enn din egen farge.

Dette har jeg nemlig prøvd litt for mange ganger... he he!12

Skrevet

jaja,jeg skal bruke den brune,takk for mange forslag

Skrevet

jeg fant den brune, men den er jo nesten helt svart den også!12

Skrevet

Bruk brun faren. Og pass på tiden. fargen virker i hårene etter ytskyllig oxo. pass på tiden. Sjekke etter 4 min om du er lys!!!!!

Har hatt fargen på altforlenge en gång( en av de første) Og da så jeg ikke ut, Prøvde å bleike med solariums timer icon_biggrin.gificon_biggrin.gif Og klorin for å være på den sikre siden..icon_smile.gif

12

Skrevet

Går det an å bleke med klorin?? Jeg har nemlig helt svarte øyenbryn, men har blondt hår. (blond ser mer naturlig ut på meg enn min opprinnelige hårfarge). Har aldri funnet noe som kan brukes for å bleke øyenbrynene...

Gjest Anonymous
Skrevet

du får blekemiddel for ansiktshår på cubus.

Skrevet

Ei venninne av meg farget håret sitt rødt. Hun likte det ikke, så hun hadde oppi klorin i dusjen, for å "tone" det ned. Hun mente det ble for rødt.

-Dette høres helt vilt ut, men det er faktisk sant. Så da mener at det går å bruke klorin på en q-tips på fargede øyenbryn.

Tror ikke det går å bleke normal farge på brynene, men sola bleker mine i allefall.

12

Skrevet

joda. det går an å bleke øyenbryn. om det blir så fint er jo et annet spørsmål...

Skrevet

Jeg skal farge brynene mine hos frisøren en uke før jeg gifter meg... da pleier det vel å gå bra? Jeg vil jo ikke ha for mørke bryn osv...?!12

• 5 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har mørkebrunt hår og fargar bryna med mørkebrun. Det blir fint på meg, men det er sant at det falmar fort!!

Skrevet

Jeg bruker Kolokrem (Cubus/Vita, billigst på Vita). Blander "Askebrun" og "Sort" for mest naturlig resultat. Tror man burde blande disse fargene uansett hårfarge (blir mørkere jo lenger det sitter på), fordi det blir veldig unaturlig med bare den ene fargen. Har det bare på i 1-3 min. Da får hvertfall jeg ønsket farge.

Skrevet

Jeg tør kun å la kolokremen virke i 1 minutt, ellers risikerer jeg å se ut som en østeuropeisk håndballspiller :fnise: (om det sier deg noe...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...