Gjest gjest-jente Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Er det noen som har prøvd brasiliansk voksing ?? Vurderer å gjøre det denne sommeren, men synes det virker bitte litt kjipt å skulle ligge å sprike foran en av disse jentene på hudpleie-salongen... For poenget med brazilian er vel at de tar alt både "under og bakover", eller? Så hvordan foregår det, ligger man splitter pine eller hva? Bare greit å få vite litt om hvordan det foregår før jeg bestemmer meg
Gummiloppa Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg har tatt det et par ganger, og ja, de tar alt både foran og bak Jeg tenkte ikke så mye over at jeg lå der ganske blotta, ettersom jeg vet at hudpleierne er profesjonelle og ikke tenker over det. Du er jo ikke den første og eneste de utfører en sånn behandling på Det verste var vel heller smerten... Måtte bite tenna sammen for å ikke hyle ut et par ganger. Men dette blir jo bedre dersom du gjør det flere ganger. Er alltid verst de første gangene
Gjest ts Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 he he, sant nok. Er jo ikke den første og eneste nei! Takk for svar
stella K Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 og så må jeg føye til,.... det er utrolig stor forskjell på de som gjør det! jeg har en venninne som gjorde det, og hun ble veldig fornøyd.. jeg derimot...ble skikkelig missfornøyd!! etter behandlingen var det masse som ikke var tatt skikkelig! og jeg lover deg: det er et smerte Helv...... så prisen jeg betalte for den smerten og dårlig arbeid, ja det var IKKE verdt det så mitt tips: gå til en som du vet gjør det ordentlig! ps: jeg var på wahwah skin trim studio! anbefales ikke
lovenemo Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Hmm.. Noen som kjenner til Clinique82 da (Mo i Rana), er de flinke på det? Veldig fornøyde med de ellers, kjempehyggelige og flinke folk.. Men brazilian blir jo noe helt annet enn annen voksing og behandling man får der
Gjest TS Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Og jeg tar gjerne tips om bra steder i Oslo, hvis noen har anbefalinger?
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Litt flaut syns jeg det var, men prøvde å fokusere på at de gjør dette hele tiden. Og det var jo ikke direkte behagelig, men hadde faktisk trodd det skulle være vondere!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Hmm.. Noen som kjenner til Clinique82 da (Mo i Rana), er de flinke på det? Veldig fornøyde med de ellers, kjempehyggelige og flinke folk.. Men brazilian blir jo noe helt annet enn annen voksing og behandling man får der Chill spa i Oslo er veldig dyktige på Brazilian.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Afroditeklinikken er absolutt best i Oslo. Veldig proffe, effektive og nøyaktige. Tok min første brasiliansk der. Anbefales på det sterkeste!
Gjest KateW Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Jane hos Din Hud og Hårpleie i Holtegata eller i Nydalen
lovenemo Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 Chill spa i Oslo er veldig dyktige på Brazilian. Ja, for jeg reiser fra Mo i Rana til Oslo for det Hehe..
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 28. april 2009 #12 Skrevet 28. april 2009 jeg satt nettopp å tenkte på dette selv... Så hudpleie salongen i nærheten hadde "tilbud"... hva er vanlig pris å betale? De skulle ha 500,- for brazillian....
Gjest Gjest_isa_* Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Hei!! Jeg har blitt avhengig av BRAZILIAN! Just gotta love it! Jeg gjør det på Din Hud og Hårpleie rett ved Bogstadveien (inn en sidegata ved ZARA) dette er det beste stedet å gjøre det på, jeg har prøvd mange! Første gangen koster det 490 eller 500, så 350 hver gang etter det. Det er så absolutt verdt det! Har fått med venninner de og de og kjærestene deres elsker det! Ikke ha på deg en altfor trang bukse, da det blir litt sårt og klamt den første dagen, men fy søren for en herlig SEXY følelse! Lykke til!
Gjest Ninni Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Er det noen som har prøvd brasiliansk voksing ?? Vurderer å gjøre det denne sommeren, men synes det virker bitte litt kjipt å skulle ligge å sprike foran en av disse jentene på hudpleie-salongen... For poenget med brazilian er vel at de tar alt både "under og bakover", eller? Så hvordan foregår det, ligger man splitter pine eller hva? Bare greit å få vite litt om hvordan det foregår før jeg bestemmer meg Jeg prøvde dette i 1 år. Jeg må si jeg ikke var fornøyd. For det første må du jo vente ca 3 uker før du kan komme igjen så den siste uka føler en seg ikke særlig sexy.... For det andre fikk jeg masse inngrodd hår, til tross for scrubbekremen og fuktighetskremen de anbefalte - MD formulation. Nå er det ca 1/2 år siden sist og sliter enda med inngrodde hår etter behandlingen, i tillegg til endel stygge arr etter inngrodde hår jeg ble kvitt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 Går det ant å vokse selv hjemme? hvor mye koster det eventuelt?
leirbål Skrevet 7. mai 2009 #16 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har lyst til å vokse meg før bryllupet. Men må jeg gjøre det flere ganger for at det skal bli bra? Og hvor lang tid på forhånd anbefaler dere at jeg gjør det? Vil jo ikke være rød og sår når bryllupsnatten endelig kommer. Og så lurer jeg også på om det går å gjøre det selv?
Gjest Gjest_Hvitveis_* Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har lyst til å vokse meg før bryllupet. Men må jeg gjøre det flere ganger for at det skal bli bra? Og hvor lang tid på forhånd anbefaler dere at jeg gjør det? Vil jo ikke være rød og sår når bryllupsnatten endelig kommer. Og så lurer jeg også på om det går å gjøre det selv? Du bør ringe og snakke med salongen du skal til, du har ikke "lov " til å ha sex første døgnet eller to husker ikke helt... Jeg fikk med meg et a4 ark med regler etter at jeg tok det....
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Noen plasser i Bergen/ Os dere kan anbefale å gjøre dette?
leirbål Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Og Drammen + eiker bygdene og omegn. Noen anbefalinger der også?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Spør igjen, Noen plasser i Bergen/ Os dere kan anbefale å gjøre dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå