Gjest nettan Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tror min mann har et forhold til en kollega på jobben! Jeg vet at hun sender ham mange "søte" sms (har vært og sjekket huff!) Han nekter for at det er noe mellom dem, men hvorfor må de sende hverandre SMS i fritiden når de ikke er på jobben? Jeg kan ikke spørre mer om han er utro. Han ble skikkelig sint sist jeg spurte. Men hvordan kan jeg finne det ut? Er det noen som har lignende erfaringer og i så fall hvordan klarte dere å avsløre dette? Hvis man egentlig vil vite det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Det at han har kontakt med en kollega og at de sender meldinger behøver ikke bety noen ting. Hvordan har dere det sammen? Har forholdet forandret seg mye i det siste? Har han forandret seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Det betyr ingenting? Det at han sender og mottar små søte meldinger til og fra en kvinnelig kollega, syns jeg betyr veldig mye. Det er ALARMERENDE faktisk!!!!!!!! :o Og etter min mening er han allerede utro mot deg når han gjør slikt! Ikke aksepter dette. Da vil du bli brukt som dørmatte. Og de eneste som liker dørmatter, er de med skitne sko!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Ville han ikke slettet disse smsene dersom de kunne virke avslørende, og han hadde noe å skjule - eller lar utro menn/kvinner sms fra elsker/elskerinner ligge lagret? Er det disse søte smsene som går rundt som en landeplage - eller er det personlige hilsner? Hvis hun er en så god venninne at de sender hverandre personlige hilsner, er det vel på tide at hun blir bedt hjem til dere - på middag f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Men kanskje hun bare er hva vi pleier å kalle et "gnagsår" - som sender slike til alle hun kjenner? Ikke gjør det pinlig for mannen din, men prøv å snakk med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei Nettan. Ingen kan vel garantere noe her, bortsett fra mannen din. Men dersom det kun er sms'er du baserer mistanken på, så er det vel litt tynt. Mange ganger får man jo god kontakt med kolleger, som ikke nødvendigvis opphører kl. 16.00 ? Han hadde sikkert skjult det bedre, dersom du hadde rett i mistanken ? Uansett, ha en fin kveld. Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Min mann utveksler sms'er m sine kolleger, mannlige OG kvinnelige, hvor han står og går! D samme gjør jeg m mine kolleger og mannlige venner. Skulle vi ha hengt oss opp i alle sms'ene som til enhver tid tikker inn til våre respektive mobiler, ville vi ikke fått gjort annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2003 #8 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg synes det høres rart ut at han blir sint når du konfronterer ham. For meg høres det ut som dårlig samvittighet... Hadde han ikke hatt noe å skjule, burde han vært mer velvillig til å snakke om det. Men mannfolk er forskjellige... Selv om hun sender søte sms'er betyr ikke det nødvendigvis at han gjør det samme tilbake... Som Vega sier, så finnes det en del "gnagsår" som ikke har annet å finne på enn å sende slike sms'er. Uansett så synes jeg dere burde snakke om ting. Sårer det deg at han eventuelt sender slike tekstmeldinger til andre jenter, bør han få vite det. Så får det være opp til ham om han vil fortsette å såre deg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. juli 2003 #9 Del Skrevet 16. juli 2003 :o Jeg sender søte SMS til ALLE mine venner jeg... Enten det er kvinner eller menn. Om min mann skulle brydd seg med det,og i tillegg beskyldt meg for utroskap: Ja,da hadde jeg eksplodert! :evil: Jeg har ingen oversikt over hvem min mann sender meldinger til heller. Hvorfor skulle jeg det? Jeg stoler på ham,og han stoler på meg! Synes din reaksjon er direkte patetisk jeg.. Prøv og stole litt på hverandre,så blir alt så mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 16. juli 2003 #10 Del Skrevet 16. juli 2003 gi et eksempel på en slik søt sms? tror en del her har en annen oppfatning av en søt sms enn de du kanskje fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. juli 2003 #11 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg sender også sms til menn - gjerne slike landeplagevitser som jeg får av andre - men jeg kjenner damene til mine mannlige venner, i alle fall litt. Så jeg tror ikke mine sms blir tolket som flørt - bare som tøys og tull. En gift kollega - tror jeg ville være forsiktig med å sende kose-snakk-sms til ham - om kona ikke kjente meg. Jeg er forresten drittlei sms - . Men for meg virker det som om sms er den nye landeplagen og at å sende mest mulig sms er viktig for å liksom være i vinden - eller tar jeg feil? Så det kan være grunnen - at hun sender sms i hytt og pine - kanskje hun nettopp har fått mobil, og synes det er kult. Snakk med mannen din. Å bli sint, jeg vet ikke - det er ikke det smarteste man kan bli i en slik situasjon, men kanskje han følte seg angrepet - kanskje har du vært litt sjalu tidligere - slik at han upsykologisk nok - "skal prøve å temme din sjalusi"? (Blir jo bare verre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #12 Del Skrevet 16. juli 2003 gi et eksempel på en slik søt sms? tror en del her har en annen oppfatning av en søt sms enn de du kanskje fant Tenkte det samme, en ting er en melding som sendes rundt til alle, det er verre om det blir mer personlige meldinger. Jeg ville uansett sagt til ham at dette plaget meg, og bedt ham om å gi beskjed at han ikke ønsket slike meldinger lenger. Han bør akseptere det synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 -Hvis det er helt uskyldige,søte sms-er- slike som alle får- så hadde han vel ingen grunn til å bli sint?? - Hvis han har ren samvittighet, så hadde han vel bare ledd det bort,eller? - Synes det skurrer her,jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #14 Del Skrevet 16. juli 2003 Sender artige meldinger til både mannlige og kvinnelige kolleger. Enkelte ganger, når vi ikke har snakket med hverandre på en stund, blir det til at vi "sporer av" og sender noen til og fra spørsmål. Hvis DET missforstås og oppfattes som utroskap, så MÅ det være utroskap å "hilse/vinke" når man møter noen kjørende i bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #15 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg føler med deg. Det jeg dessverre har lært av livet er at magefølelsen forteller mye. Hvis du har bange anelser, ligger det noe bak. Har du funnet andre tegn på at det skjer noe bak din rygg? Det er ofte andre småtegn dukker opp som man velger å se vekk fra fordi man føler seg paranoid. Har han gjort ting tidligere som gjør at du ikke klarer å stole helt på ham? Og det at han reagerer med å bli sint, kan bety at han har noe å skjule. Angrep er beste forsvar vet du... Håper du finner ut av det, uansett om svaret er ja. Du fortjener å vite, det er ditt liv! Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 17. juli 2003 #16 Del Skrevet 17. juli 2003 :-? hei. Jeg lurer på om han har anledning til å få vært utro. -Reiser han i jobben? - Middager med jobben? - Ut på byen med jobben? Du bør nok stole på ham. Men hvis mavefølelsen forteller deg noe annet bør du sørge for å være sikker! Jeg hadde også en mistanke til min x-samboer.Jeg konfronterte ham og han ble fly forbanna. To år etterpå kunne damen han var sammen med fortelle meg at mine bange anelser stemte. Han sa at han var redd for å miste meg, derfor løy han. Og så mistet han meg.Jeg klarte ikke å tilgi.Han hadde vært sammen med henne flere ganger. :-? Lykke til ....La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 17. juli 2003 #17 Del Skrevet 17. juli 2003 Som nevnt av andre i denne tråden er det mange kollegaer som sender sms-vitser av ymse slag uten at det ligger noe mer i det.. Hvis du har sterk mistanke til at han er utro så må du nesten tenke igjennom om han har forandret seg den siste tiden.... Har sex-livet endret seg? Går han med mobilen sin på seg hele tiden? Redd for å la den ligge igjen i rommet når han går på toalettet f.eks.? Er han mindre hjemme enn før? Har han forandret seg i humøret? Mer opptatt av seg selv enn tidligere? Håper magefølelsen din tar feil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå