punkyB Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 En av mine favoritter er som følger : Pynte seg i pene klær - jeg skal ha på meg en nyinnkjøpt kjole , som det forøvrig finnes 3 av i hele verden - men bare jeg i min size ..... Stelle meg , har hatt på brun uten sol , skrubbet hud , stelt negler på fingre og tær , skal ta kur på håret , sminke meg etter alle kunstens regler. Ut og spise på Theatercafeen med gode venninner - spise masse god mat - drikke masse - skvaldre. Forh. flørte (minst øyenflørte) med noen kjekkaser i lokalet. Drikke litt mer ...... Det finnes sikkert steder med bedre mat men ingen med den atmosfæren - alltid noe som skjer og noen å se på , god stemning. Gå på pub så evnt. på nattklubb etterpå. Deilig å pynte seg og føle at man ser ok ut - selv om man ikke nødvendigvis trenger å jåle seg så mye som jeg gjør akkurat nå. Det beste er jo AT DETTE SKJER I KVELD !!!!!
Gjest Poirot Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Det hørtes koselig ut. Jeg liker jentekvelder med masse vin og ost, eller å dra på pub/barer uten for høy musikk. Gjerne Asylet, Justisen, Ophelia eller andre steder som ikke er for hippe.
VesleBråka Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Når jeg går ut, så liker jeg ikke å kombinere ut-på-middag med ut-å-danse. Jeg blir så tung i kroppen av å spise masse mat, blir helt daff, så de kveldene jeg skal ut og være litt aktiv, prate litt tull, så foretrekker jeg å spise noe lite og lett. Men, jeg er enig i at å pynte seg og ta på klær man føler seg bra i (enten fordi de sitter veldig pent eller fargen er spesielt heldig eller det er noe nytt og spennende) er en god start. Da blir man med en gang i godt humør (høy på seg selv )
Retz Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Bare stikke ut døra helt spontant, usminka og iført jeans, t-skjorte og joggesko. Drikke øl på pub hvor en fyr med gitar eller piano underholder. Synge med.
Marble Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Jeg liker best aa gaa ut paa middag sammen med samboeren min og andre venner for saa aa dra til en stilig bar og drikke cocktails!! Helst ute i fint vaer. Er det jentekveld, er vorspiel lenge hjemme med mat og leker goey, saa ut og herje paa byen, da blir alt morsomt!!
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2003 Det hørtes koselig ut. Jeg liker jentekvelder med masse vin og ost, eller å dra på pub/barer uten for høy musikk. Gjerne Asylet, Justisen, Ophelia eller andre steder som ikke er for hippe. Kunne godt blitt med deg ut på byen og jeg
Klips Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 Sitte på en utekafé sammen mannen min en varm sommerkveld og stadig få nye små tapasretter servert, samt vin, og ha masse folk og liv å se på, gjerne masse stilig kledde jenter som sprader forbi som man kan få motetips av.... Beste stedet så langt må være placa reial i Barcelona, men funker andre steder også, til og med Oslo.
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2003 Når jeg går ut, så liker jeg ikke å kombinere ut-på-middag med ut-å-danse. Jeg blir så tung i kroppen av å spise masse mat, blir helt daff, så de kveldene jeg skal ut og være litt aktiv, prate litt tull, så foretrekker jeg å spise noe lite og lett. Men, jeg er enig i at å pynte seg og ta på klær man føler seg bra i (enten fordi de sitter veldig pent eller fargen er spesielt heldig eller det er noe nytt og spennende) er en god start. Da blir man med en gang i godt humør (høy på seg selv ) Jeg er litt sær sånn -liker ikke å danse ute på byen. Eneste gangen jeg danser er på firmafester/privatfester o.l. hvor man har litt mer plass og kan svinge seg litt mer.
Gjest Zalomine Skrevet 16. juli 2003 #9 Skrevet 16. juli 2003 Min favorittkveld på byen måtte inneholde at jeg slapp å være på byen trur jeg... i tradisjonell forstand i alle fall. Tusle rundt i en sommervarm by of spise is, og skravle, det ville vært kjekt. Jeg liker ikke å gå på byen jeg. Å gå ut å spise er "komplisert" fordi jeg er så kresen, og aldri klarer spise opp alt jeg serveres (det er så MYYYYE jo) slik at det blir en flau sak når alle alltid kommenterer dette. Å gå på bar etc liker jeg ikke, rett og slett fordi jeg ikke drikker, og er lei av kommentarer om det også, dessuten røyker folk alltid på slike steder, og det er ikke noe kjekt i det hele tatt. En typsik "utekveld" for meg pleier langt oftere å være konserter, pleide det i studietiden i alle fall. Innebærer jentevorspiel hos ei venninne (med press om å drikke rødvin ja, det ER jo godt enda det lukter død må vite. Og øl selvsagt) og deretter konsert, og så... mas om å gå på byen etterpå, og kjedelige meg som har vondt i hodet og er kvalm og uvel og har vondt i magen etter hele konserten (røyfylte lokaler og musikk som "du kjenner i magen" gjør meg rett og slett kvalm.) anses som ... ja rett og slett kjedelig når jeg heller vil hjem... Nei, takke meg til en deilig kveld hjemme med min samboer, god mat og en koselig film på tv/video
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2003 Bare stikke ut døra helt spontant' date=' usminka og iført jeans, t-skjorte og joggesko. Drikke øl på pub hvor en fyr med gitar eller piano underholder. Synge med. [/quote'] *rap*
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2003 Jeg liker best aa gaa ut paa middag sammen med samboeren min og andre venner for saa aa dra til en stilig bar og drikke cocktails!! Helst ute i fint vaer. Er det jentekveld, er vorspiel lenge hjemme med mat og leker goey, saa ut og herje paa byen, da blir alt morsomt!! Høres perfekt ut det ...... ta en strawberry Daquari , nam nam
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2003 Sitte på en utekafé sammen mannen min en varm sommerkveld og stadig få nye små tapasretter servert, samt vin, og ha masse folk og liv å se på, gjerne masse stilig kledde jenter som sprader forbi som man kan få motetips av.... Beste stedet så langt må være placa reial i Barcelona, men funker andre steder også, til og med Oslo. Deilig å bare sitte sånn og se på folk ..... god drikke ...... god mat ...... hyggelig selskap ...... kan man ha det bedre????
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 16. juli 2003 Min favorittkveld på byen måtte inneholde at jeg slapp å være på byen trur jeg... i tradisjonell forstand i alle fall. Tusle rundt i en sommervarm by of spise is, og skravle, det ville vært kjekt. Jeg liker ikke å gå på byen jeg. Å gå ut å spise er "komplisert" fordi jeg er så kresen, og aldri klarer spise opp alt jeg serveres (det er så MYYYYE jo) slik at det blir en flau sak når alle alltid kommenterer dette. Å gå på bar etc liker jeg ikke, rett og slett fordi jeg ikke drikker, og er lei av kommentarer om det også, dessuten røyker folk alltid på slike steder, og det er ikke noe kjekt i det hele tatt. En typsik "utekveld" for meg pleier langt oftere å være konserter, pleide det i studietiden i alle fall. Innebærer jentevorspiel hos ei venninne (med press om å drikke rødvin ja, det ER jo godt enda det lukter død må vite. Og øl selvsagt) og deretter konsert, og så... mas om å gå på byen etterpå, og kjedelige meg som har vondt i hodet og er kvalm og uvel og har vondt i magen etter hele konserten (røyfylte lokaler og musikk som "du kjenner i magen" gjør meg rett og slett kvalm.) anses som ... ja rett og slett kjedelig når jeg heller vil hjem... Nei, takke meg til en deilig kveld hjemme med min samboer, god mat og en koselig film på tv/video Du kunne jo ha blitt med klips og meg for å spise tapas - da kan man plukke ut det man liker best *S* Ellers skjønner jeg at du ikke liker så godt byen når du ikke drikker og ikke liker røyk. Sikkert koselig og romantisk hjemme med samboeren også ! Men nå på sommeren er det jo veldig fint å sitte ute også.
Gjest Zalomine Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Sitte ute ja, men min drøm da er å sitte utenfor vårt eget hjem, på en uteplass (noe vi ikke har) med god mat på grillen sent utpå kvelden, iskald drikke, frisk salat, og gjerne gode venner. I dag derimot, så ble den deilige grillmaten til pølser stekt inne. Årsak: de hadde ikke grillribbe på butikken, og sambo hadde mer lyst på pølser enn koteletter. Greit nok det, pølser er godt det. Vi gjør klar grillen men sambo kommer inn og sier at grillinga er avlyst. Vi har nemlig bare en MINI-veranda, og rett over den så er en tilsvarende miniveranda for naboen (husverten) og denne røyklegges når vi griller. I dag satt der en katt, og den kan vi jo ikke røyklegge.....
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #15 Skrevet 17. juli 2003 Jeg stiller ikke så store krav - bare jeg får masse oppmerksomhet "Anna i ødemarken"
tuji Skrevet 17. juli 2003 #16 Skrevet 17. juli 2003 En perfekt kveld er jeg casual kledd og perfekt sminket. Vi går ut og spiser med ett eller to vennepar, og etterpå går vi på et rolig sted for drinker. Liker det fredelig, er ikke fan av verken karaokebarer :o eller bråkete nattklubber.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #17 Skrevet 17. juli 2003 En perfekt kveld på byen pr i dag.. Det ville vært at en av mine gode venninner, eller alle sammen gikk ut på et litt rolig sted for å spise noe veldig godt. Jeg er innmari glad i fisken de serverer på Costa, for de har så gode sauser der... spise sakte, drikke masse deilig vin, skravle og skravle og skravle helt til stedet stenger. Full pakke med forrett, middag, dessert, kaffe med nogo attåt eller oppi... Eller kanskje bare sitte på en uterestaurant og ta vinen der, se på livet, småflørte litt med gutta på nabobordet uten at de får for mye oppmerksomhet... stille og rolig hvert fall, og ikke noe sjekkegreier...
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #18 Skrevet 17. juli 2003 Er aldri ute på byen....eller sammen med venner.... :blunke:
Gjest Tristessa Skrevet 18. juli 2003 #19 Skrevet 18. juli 2003 Passe laidback klær som passer til den type steder jeg liker, en flaske vin eller et par halvlitere, eventuelt en skikkelig god middag hvor mat og vin bare ser ut til å komme flytende inn på bordet, opp i glass eller tallerken og på et mystisk vis finne veien til magen min. Kvelder som blir uforglemmelige, kanskje fordi en ikke hadde noen som helst forventninger i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå