Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min synger på siste verset og jeg har sett på nye mobiltelefoner i noen dager.

Jeg er litt lei av Sony Ericsson telefoner og jeg har sett litt på nokia N95 og jeg husker venninnen min gav 2500 kr med abb hos netcom i fjor, men ser nesten ut som de er dyrere nå...

Jeg ser elprice hadde tilbud på 2000 kr uten abonnement for N95, men de er utsolgt og får dem visstnok ikke inn igjen.

Etter å ha søkt på mange butikker på nettet, så ser jeg dem ligger på 3600kr og helt opp til 9000...

Så jeg lurer på om 3500- 4000 kr er dyrt for telefonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker vi uten abo. er det ikke så ille - men alt kommer jo helt ann på hva du er villig til å gi for en telefon? Hvis du vil ha en krystallbelagt iphone kommer det til å være en dyr telefon per se, men om den er verdt det for deg, og du har pengene til det er det ingen som dømmer deg fordi du bruker mye penger på en mobil du liker.

Skrevet

Jeg takker for svar :)

Jeg har kommet frem til tele 2 med abonnement og mobilen kommer totalt på 3600 kr. Det var det rimeligste jeg fant :)

Skrevet

På den vanlige får du kun 160mb inkl. På n95 8gb får du 8gb. Sjekk på telepriser.no at abonnementet passer for deg. Ellers kan det fort bli dyrt!!

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Strix, mod

Endret av Strix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...