Gå til innhold

noen som har kjøpt denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant denne Bronte-boksen på nettet, se http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...10&Sector=4

Ifl bildet på nettsiden deres inneholder denne boksen følgende filmer: 1) Jane Eyre 2) The tenant of wildfell hall 3) Wuthering hights (Stormfulle høyder). MEN: ifl teksten under "Beskrivelse" innholder boksen istedet filmene 1) Jane Eyre 2) Stormfulle høyder 3) Søstrene Bronte 4) Brontes verden. Det er mao ikke samsvar mellom bildet og beskrivelsen.

Har sjekket en rekke nettbutikker, og alle stedene er det slik mismatch. Så, er det noen som har kjøpt DVDen og vet hvilke filmer den inneholder????

PS: Har sendt mail til nettbutikken allerede, men ikke fått svar. Derfor spør jeg her......

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fant denne Bronte-boksen på nettet, se http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...10&Sector=4

Ifl bildet på nettsiden deres inneholder denne boksen følgende filmer: 1) Jane Eyre 2) The tenant of wildfell hall 3) Wuthering hights (Stormfulle høyder). MEN: ifl teksten under "Beskrivelse" innholder boksen istedet filmene 1) Jane Eyre 2) Stormfulle høyder 3) Søstrene Bronte 4) Brontes verden. Det er mao ikke samsvar mellom bildet og beskrivelsen.

Har sjekket en rekke nettbutikker, og alle stedene er det slik mismatch. Så, er det noen som har kjøpt DVDen og vet hvilke filmer den inneholder????

PS: Har sendt mail til nettbutikken allerede, men ikke fått svar. Derfor spør jeg her......

Det står på den hva slags filmer det er

Skrevet (endret)
Det står på den hva slags filmer det er

jeg ser jo det, men under "Beskrivelse" står det noe helt annet innhold. - slik jeg skrev over.

har sjekket på platekompaniet, hvor det selges to forskellige Bronte-bokser:

(1) En som har likt cover som på zailor.no, innhold iht coveret, men helt ulik spilletid enn det zailor.no oppgir

(2) En annen som har innhold tilsvarende "Beskrivelsen" på zailor.no, og med samme spilletid - men altså helt ulikt cover

Mistenker derfor at zailor.no har helt feil bilde av cover. Hvis ikke er all info om filmen ("beskrivelsen", spilletid etc) feil.

derfor lurte jeg altså på om noen hadde kjøpt derfra tidligere, og hvilket innhold det isåfall var på filmen ..............

Endret av LadyInRed
Skrevet

det var feil bilde ja, og nå har det blitt rettet.

Skrevet

Jeg har den, og jeg liker filmene/mini-seriene veldig godt. Passer for de som er fan av Brontë-søstrene. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg har den, og jeg liker filmene/mini-seriene veldig godt. Passer for de som er fan av Brontë-søstrene. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

ja, gleder meg til den kommer :) til helga blir det nok film i massevis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...