Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente jeg hørte noe om at det nå er mulig, er det noen som vet noe om det stemmer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel gå helt greit om du bruker to ulike klienter? Windows Live Messenger og 'vanlig' Windows Messenger (den som er innebygd i IE). Eventuelt et annet program, f.eks. Trillian.

Men du var kanskje på jakt etter en måte å gjøre dette i samme klient? Det har jeg aldri forsøkt med to private adresser, men går fint på jobb med jobb-msn og privat msn i samme klient. Men det er nok en spesiell 'jobbklient'.

Skrevet

Jeg mente jeg hadde hørt at det var kommet en ny mulighet for det nå i det siste...

Skrevet

Eneste jeg vet er at man kan være koblet på to maskiner samtidig..

Skrevet

Den nye messenger kan du bruke på to maskiner samtidig.

Skrevet

Merkelig. Jeg har lenge kunnet være tilkoblet to forskjellige msn-adresser samtidig på samme maskin.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet

Som flere nevner er det bare å laste ned msn plus, så funker det fint...:) Trenger ikke gjøre noe mer hokuspokus enn det.

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger også bare å oppdatere til siste versjon av Windows Live Messenger - som noen andre her sier, så kan man nå også det der. ;)

Skrevet

Jeg har messenger plus, men hvordan kan man via den være pålogget med flere identiteter samtidig ?

Skrevet

Denne funskjonen i msn plus har jeg bruker i snart 2 år jeg :) Og det er kjempe gøy. Det er en rekke andre funskjoner som går ann der og.

Polygami (kjør flere Messenger-klienter)

Huk av en boks i Egenskaper for Messenger Plus! Live og du kan logge inn på flere Messenger-klienter samtidig, alt integrert med Plus! og uten å patche noen filer.

http://www.msgpluslive.no/features/

Skrevet (endret)

Takk for hjelpen, fikk det til :)

Endret av Vilm@
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Vilm@

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...