Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Frosk
Skrevet

Skjønner ikke at så mange tror Twitter og Facebook er mye det samme - to helt forskjellige ting, etter min mening.

På Facebook får man bare statusoppdateringer fra "vennene" sine, mens på Twitter kan man velge å følge (og dermed få statusoppdateringer fra) hvemsomhelst man syns har noe interessant å komme med. Hvis noen kun skriver ting av typen "Ligger på sofaen og lurer på om jeg skal gidde å lage middag", vel, da følger man dem ikke på Twitter.

På Twitter kan man for eksempel følge organisasjoner, nyhetstjenester (gjerne innen bestemte temaer), politikere, musikere, journalister - og alle mulige andre som har noe interessant å si. (Som astronauten som twitrer fra romfergen Atlantis, sak på VGNett i dag) Det legges ut linker, det diskuteres flere twitter-brukere i mellom, og mange bruker Twitter i studie- og jobbsammenheng.

Kort sagt: Facebook og Twitter kan virkelig ikke sammenlignes. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke at så mange tror Twitter og Facebook er mye det samme - to helt forskjellige ting, etter min mening.

Jeg trodde det var noe av det samme jeg...... :sjenert:

Har ikke sett på dette twitter greiene heller da.

Svar på ts spørsmål: NEI, jeg er ingen twitter ;)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Twitter og facebook er overhode ikke det samme!

Og jeg twitter og faceer :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har blitt bitt av twitter-basillen. Vet ikke helt hvorfor, men det er gøy å følge med på hva interessante twittere tweeter om. De jeg har lagt til forløpig er noen personlige venner og youtube-folk som jeg syns er interessante. Jeg har selv bare 3 followers.. Føler meg upopulær =P

For øvrig heter jeg pyntepute der hvis noen bryr seg ^^

Skrevet

niks, trukke detta tar av i Norge nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...