Gjest Frosk Skrevet 13. mai 2009 #41 Skrevet 13. mai 2009 Skjønner ikke at så mange tror Twitter og Facebook er mye det samme - to helt forskjellige ting, etter min mening. På Facebook får man bare statusoppdateringer fra "vennene" sine, mens på Twitter kan man velge å følge (og dermed få statusoppdateringer fra) hvemsomhelst man syns har noe interessant å komme med. Hvis noen kun skriver ting av typen "Ligger på sofaen og lurer på om jeg skal gidde å lage middag", vel, da følger man dem ikke på Twitter. På Twitter kan man for eksempel følge organisasjoner, nyhetstjenester (gjerne innen bestemte temaer), politikere, musikere, journalister - og alle mulige andre som har noe interessant å si. (Som astronauten som twitrer fra romfergen Atlantis, sak på VGNett i dag) Det legges ut linker, det diskuteres flere twitter-brukere i mellom, og mange bruker Twitter i studie- og jobbsammenheng. Kort sagt: Facebook og Twitter kan virkelig ikke sammenlignes.
Silmarill Skrevet 13. mai 2009 #42 Skrevet 13. mai 2009 Skjønner ikke at så mange tror Twitter og Facebook er mye det samme - to helt forskjellige ting, etter min mening. Jeg trodde det var noe av det samme jeg...... Har ikke sett på dette twitter greiene heller da. Svar på ts spørsmål: NEI, jeg er ingen twitter
Gjest Wacmoc Skrevet 13. mai 2009 #43 Skrevet 13. mai 2009 Twitter og facebook er overhode ikke det samme! Og jeg twitter og faceer
MayaMyhr Skrevet 7. juli 2009 #44 Skrevet 7. juli 2009 Jeg må innrømme at jeg har blitt bitt av twitter-basillen. Vet ikke helt hvorfor, men det er gøy å følge med på hva interessante twittere tweeter om. De jeg har lagt til forløpig er noen personlige venner og youtube-folk som jeg syns er interessante. Jeg har selv bare 3 followers.. Føler meg upopulær =P For øvrig heter jeg pyntepute der hvis noen bryr seg ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå