Gå til innhold

AA1 Elektro Norge AS/Fixel AS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Alabama_*
Skrevet

for en stund tilbake, kontaktet jeg noen EL-firmaer vedr. en jobb jeg måtte få gjort hjemme. Jeg bestemte meg for å bruke AA1 elektro norge AS, fordi de sa de var best og billigst, rett og slett. Noe kom i veien-jeg måtte reise bort -på "sparket"- i jobbforbindelse, og når jeg nå skulle kontakte dem igjen, hadde de skiftet navn til Fixel AS??!

Jeg ble litt forvirra på dette, og sa jeg skulle ringe tilake. Jeg sjekket opp med noen kollegaer av meg,som ikke hadde veldig mye bra å si om dette firmaet-han ene fortalte til og med at firmaet driver under mange forskjellige navn, og er rådyre på pris og ikke særlig til å stole på. Han ba meg rett og slett lete videre etter noen andre på gule sider??!!

Så derfor lurer jeg. er det noen andre som har erfaringer med dette firmaet?? Jeg vil ikke bruke noen jeg ikke vil være fornøyd med, og heller ikke betale meg ihjel... =(

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacob McDonald
Skrevet
for en stund tilbake, kontaktet jeg noen EL-firmaer vedr. en jobb jeg måtte få gjort hjemme. Jeg bestemte meg for å bruke AA1 elektro norge AS, fordi de sa de var best og billigst, rett og slett. Noe kom i veien-jeg måtte reise bort -på "sparket"- i jobbforbindelse, og når jeg nå skulle kontakte dem igjen, hadde de skiftet navn til Fixel AS??!

Jeg ble litt forvirra på dette, og sa jeg skulle ringe tilake. Jeg sjekket opp med noen kollegaer av meg,som ikke hadde veldig mye bra å si om dette firmaet-han ene fortalte til og med at firmaet driver under mange forskjellige navn, og er rådyre på pris og ikke særlig til å stole på. Han ba meg rett og slett lete videre etter noen andre på gule sider??!!

Så derfor lurer jeg. er det noen andre som har erfaringer med dette firmaet?? Jeg vil ikke bruke noen jeg ikke vil være fornøyd med, og heller ikke betale meg ihjel... =(

Gjest Jacob McDonald
Skrevet (endret)

Styr for all del unna!

Se http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=43495&Sort=Date.

Obs en rekke åpenbart falske anmeldelser med gode terningkast alle sendt samm dag med ganske lik språkbruk.

http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=43495&Sort=Date

Firmaet har etter anmeldelsene ekstreme overpriser på materiell, og fra egen erfaring kan jeg si at jeg aldri har opplevd en mer ubehagelig og aggressiv kundebehandling i forbindelse med klage på arbeidet, en sak som for øvrig ikke er løst.

Bare det faktum at de opererer med ikke mindre enn tre - fire forskjellige navn (også "eletriker på dagen" burde jo gi grunn for en viss bekymring for dem som har hatt dem i hus.....

Endret av Hilde
Skrevet (endret)

Jeg holder på å melde dem inn for Forbrukerombudet - de er agressive som det holdet etter, og lurer deg på pris så det monner... Jeg jobber i offentlig etat,og sjekket dem ut.... for å si det sånn - de opererer under mange forskjellige navn -blandt annet Elektriker på dagen,Fixel,AA1 Elektro Norge AS +++.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Hilde
Skrevet (endret)

Vi kontaktet dem for å få byttet en dimmer. De skulle ha en signert kontrakt før de en gang begynte å jobbe, noe som gjør det veldig vanskelig å klage i etterkant. Vi kontaktet også forbrukerombudet, men på grunn av kontrakten var det ikke noe vi fikk gjort.

Endret av Hilde
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Kari, mod

Tråden er ytterligere ryddet.

Hilde

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Frank_*
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med et firma som heter elektrosentralen. Kan anbefale dem om det er noen som leter etter en elektriker.

Fixel har jeg alderig benyttet, men jeg er gjent med at det er en god del snusk i bransjen og det forundre meg ikke det dere sier.

• 2 uker senere...
Gjest Eskild
Skrevet

Jeg har ingenting å utsette på fixel. Kan ikke skjønne at fixel driver slik som dere beskriver. Mulig jeg har vært heldig og dere har fått en dårlig montør. Uansett så vil jeg anbefale =)

• 2 måneder senere...
Skrevet

AA1 Elektro eller Fixel som de heter nå, er noe av det mest useriøse jag har opplevd. Tar sinnskye priser og behandler sine kunder uten noen som helst service. Håndterer ikke ens klager eller skriftlige henvendelser.

Dette firmaet er ille - styr unna!

Skrevet
Styr for all del unna!

Se http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=43495&Sort=Date.

Obs en rekke åpenbart falske anmeldelser med gode terningkast alle sendt samm dag med ganske lik språkbruk.

http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=43495&Sort=Date

Firmaet har etter anmeldelsene ekstreme overpriser på materiell, og fra egen erfaring kan jeg si at jeg aldri har opplevd en mer ubehagelig og aggressiv kundebehandling i forbindelse med klage på arbeidet, en sak som for øvrig ikke er løst.

Bare det faktum at de opererer med ikke mindre enn tre - fire forskjellige navn (også "eletriker på dagen" burde jo gi grunn for en viss bekymring for dem som har hatt dem i hus.....

jeeezus krest! Er jo sinnsyk i hodet de folkene der. Ganske sjokkernde lesning!

Skrevet

Vi fikk inkassovarsel i posten samme dag som den opprinnelige fakturaen hadde forfall. Ringte dit og sa hva jeg mente om den saken, men ble ikke møtt på av noen hyggelige personer.

Betalte forøvrig også overpris for materiell, men spist er spist.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Akkurat den samme opplevelsen jeg har hatt med Fixel/AA1 Elektro. De er jo helt uten serviceinnstilling. I deres avtaledokumenter står det t.o.m. at de "tar alle klager på alvor"...

Fixel er en skikkelig stor vits!

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Hei, du har sikkert fått svar, ser at innlegget ditt snart er 1 år gammelt.. Men føler behov for å advare alle mot Fixel!! Jeg ringte dem og fikk oppgitt en pris på telefon. Regningen ble veldig mye høyere, noe vi klagde på. Saken gikk helt til forliksrådet. Da vi møtte opp der var det Fixelsaker på alle dørene bortover! Vi tapte fordi jeg hadde skrevet under et papir på hvor lenge de hadde vært der. De prøver bevisst å lure folk - ikke bruk dem!!!

Gjest gjest1
Skrevet

bestilte dem i akutt krise rett før jul. de dukket (heldigvis) aldri opp ("elektriker på dagen!"), men var påpasselige med å sjekke om jeg hadde betalingsanmerkninger (som jeg ikke har), da jeg fikk brev om det en uke senere. veldig useriøse.styr unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...