Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvilken foundation dere synes er best?

Har tidligere brukt infadeble(om det er sånn det skrives?) og true match, men har lyst til og prøve en ny...

Noen forslag der ute?: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurte på hvilken foundation dere synes er best?

Har tidligere brukt infadeble(om det er sånn det skrives?) og true match, men har lyst til og prøve en ny...

Noen forslag der ute?: )

Den beste foudation jeg har prøvd er id bare minerals. Har du prøvd den går du aldri over til noe annet :jepp:

Skrevet
Den beste foudation jeg har prøvd er id bare minerals. Har du prøvd den går du aldri over til noe annet :jepp:

men er ikke id minerals dyrt?

Skrevet
men er ikke id minerals dyrt?

Spesielt billig er den ikke, men den er veldig drøy. Boksen holder i ca 5 mnd. om du bruker makeup hver dag. Sjekk litt priser før du kjøper, på blivakker.no sparer man 40% i forhold til hva den koster hos hudpleier.

Skrevet

Elsker for tiden Everyday Minerals (Semi-matte foundation).

Har hormonell acne og ser ikke ut uten sminke, men denne skjuler det aller meste, gir helt nydelig glød og sminken ser naturlig ut og ikke som en maske! Helt fantastisk. Gir meg helt fantastisk selvtillit!

I tillegg er den billig. $12 på everydayminerals.com.

Gjest Talula
Skrevet

Sier meg enig med Rexina, jeg er også veldig fornøyd med everyday minerals :)

Jeg bruker matte foundation, fordi jeg har hud som er litt fet. Ser veldig bra ut, og hittil har den ikke påvirket huden min negativt på noen måte.

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

henger meg på everyday minerals!!! eller chanel pro/mat/vitalumiere foundation hvis du vil ha flytende og bra foundation.. ! (pro dekker best, passer blandingshud..de fleste hudtyper.. mat blir matt naturlig nok, og vitaèn er best for tørr hud.. og dekker litt men ikke veldig veldig mye..) men jeg syns du skulle prøve everyday minerals. myeeeeeeee billigere enn id og myeeeeeeeee bedre.. !!gå inn på nettsiden å se alle fargene de har.. + du slipper bismuth som veldig mange reagerer på med ID`mineral sminke,.. lykke til=)

Skrevet
henger meg på everyday minerals!!! eller chanel pro/mat/vitalumiere foundation hvis du vil ha flytende og bra foundation.. ! (pro dekker best, passer blandingshud..de fleste hudtyper.. mat blir matt naturlig nok, og vitaèn er best for tørr hud.. og dekker litt men ikke veldig veldig mye..) men jeg syns du skulle prøve everyday minerals. myeeeeeeee billigere enn id og myeeeeeeeee bedre.. !!gå inn på nettsiden å se alle fargene de har.. + du slipper bismuth som veldig mange reagerer på med ID`mineral sminke,.. lykke til=)

Takk for at du skrev hva de forskjellige passer best til!! :)

Hvordan er det med EM?

Der må man jo og velge...

Skrevet

Hvor selges Everyday Minerals, sånn utenom på nett? Slik at man kan gå å finne ut hvilken farge man må ha før man bestiller...;-)

Skrevet

Tror det bare fins på nett foreløpig. Men du kan bestille prøver fra dem. Gratis! du betaler kun litt over 4$ i frakt. (mener jeg det var.) Og du kan bestille så mange du vil. På forsida deres står det vel ei rute med "order free sample kit" eller noe. (Da får du tre prøver m foundation, en m concealer og en m rouge.) Så er det bare å kikke og prøve å finne det du vil ha og "dra" det over i handlevogna di. Det er forresten et veldig bra forum der, hvor du kan be folk om hjelp til å finne riktig farge, type, o.l. Du kan f.eks laste opp et bilde av deg selv på forumet hvis du er usikker på i hvilken kategori du er, så er det mange der som har hjelpe deg.

Et tilleggstips er å kjøpe børste til sminken der. De er veldig gode, og billigere enn andre steder jeg har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...