Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hva ønsker dere dere for noe til bryllupet ? Utenom servise, så ønsker vi oss mest penger og gavekort, fordi vi gjerne vil kjøpe oss nye møbler og slikt. Men hvis det bare står et servise gavekort og penger på ønskelisten, så tror jeg vi kan ende opp med ganske mye rart...
Cæmis Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Vi kommer ikke til å ønske oss servise, det har vi ikke bruk for/lyst på. Derfor ender vi opp med å sette opp en liste på Glasmagasinet hvor vi ønsker oss mye annet. Kanskje kjeler til kjøkkenet, kaffemaskin, vannkoker, tupperware, ulltepper, serviettringer, rammer, glassfat, duker, håndklær etc. Og andre posten vil bli penger. Regner med at de fleste finner noe de vil kjøpe fra en slik generell liste. Man må bare passe på at det er variert i prisklasse. Blir for dumt om alle varene har snittpris på 1000 kr, også er det en venninne som ikke vil bruke mer enn 500, kanskje mindre...da sliter hun sikkert med å finne noe. Så da kan man jo ønske seg alt fra kr 200- XXXXX. Noen ønsker sikkert å spleise og!
Basementart Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hvordan gjør man egentlig dette med ønskeliste? Gir man det til gjestene om de spør? Legger det vel ikke med i invitasjonen? Det har ikke jeg opplevd i alle fall.. Når man er registrert hos feks Glassmagasinet, da er det vel bare til å si det til folk om de spør..
Cæmis Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Hvordan gjør man egentlig dette med ønskeliste? Gir man det til gjestene om de spør? Legger det vel ikke med i invitasjonen? Det har ikke jeg opplevd i alle fall.. Når man er registrert hos feks Glassmagasinet, da er det vel bare til å si det til folk om de spør.. Vi har opprettet en Bryllupsblogg/side online og kommer til å lage en link der til ønskelisten. Webadressen vil bli lagt ved invitasjonen. På webben får de også retningsbeskrivelser og annen praktisk info.
allyhoo Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Vi har opprettet en Bryllupsblogg/side online og kommer til å lage en link der til ønskelisten. Webadressen vil bli lagt ved invitasjonen. På webben får de også retningsbeskrivelser og annen praktisk info. Det gjorde vi også, og har kun fått positive tilbakemeldinger på det. Invitasjonen ble ren og ryddig, og henviste til hjemmesiden hvor all den praktiske informasjonen er lagt ut. Kan klart anbefales
Basementart Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Det gjorde vi også, og har kun fått positive tilbakemeldinger på det. Invitasjonen ble ren og ryddig, og henviste til hjemmesiden hvor all den praktiske informasjonen er lagt ut. Kan klart anbefales Så lurt! Det kan vi jo gjøre Har dere laget den selv eller har dere brukt en slik bloggtjeneste?
leirbål Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Så lurt! Det kan vi jo gjøre Har dere laget den selv eller har dere brukt en slik bloggtjeneste? Vi bruker http://www.bryllupsdagen.no/, og er veldig fornøyd med det. Vi kunne velge mellom mange ulike design på sidene våre, det er enkelt å opprette, og vi kan lage så mange sider vi vil. Det er også mulighet til å lage en enkel web adresse til sidene. Vi har lagt ut alt av praktisk informasjon der som ønskelister, tidspunkter, og overnattingsmuligheter. Og noen sider som bare er koselige. Gjestene kan skrive hilsener til oss der, som blir sendt til e posten vår. Mye skryt, men vi er fornøyd.
Basementart Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Vi bruker http://www.bryllupsdagen.no/, og er veldig fornøyd med det. Vi kunne velge mellom mange ulike design på sidene våre, det er enkelt å opprette, og vi kan lage så mange sider vi vil. Det er også mulighet til å lage en enkel web adresse til sidene. Vi har lagt ut alt av praktisk informasjon der som ønskelister, tidspunkter, og overnattingsmuligheter. Og noen sider som bare er koselige. Gjestene kan skrive hilsener til oss der, som blir sendt til e posten vår. Mye skryt, men vi er fornøyd. Så stilig! Ante jeg ikke at fantes en gang - tusen takk for tipset :D Skal sjekke det ut Gøy!! :D
Cammiebella Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Dere som har lagt til ønskeliste hos Glasmagasinet, har dere brukt Bryllupslisten på nett? Jeg sliter med å få lagt inn egne varer som ikke dukker opp når man søker i databasen. Trykker inn all info og lagre, men det skjer ikke noe.
Jade Skrevet 23. april 2009 #10 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde liste på Bryllupslisten/Christiania GlasMagasin. Har den ikke lengre nå, så jeg kan ikke gå inn og sjekke. Hadde noe problemer med den tidligere i vinter, så jeg måtte registrere den på ny. Da var det plutselig et helt nytt design, så jeg må ha gjort noe feil første gangen. Nå hadde jeg ihvertfall ikke problemer med å legge "egne varer" på egen linjer nedover. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg måtte ihvertfall ikke gjøre noe spesielt for å få det til. Kan det være at du har cookies og javascript avslått? (vet ikke om man trenger det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå