Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #21 Del Skrevet 25. juli 2003 I en ny undersøkelse som har kommet nå, sier de jo at kvinner er utro fordi de er forelsket, menn er utro fordi de vil ha sex med litt spenning. Så der ligger jo forskjellen. Tror faktisk vi kvinner legger mye mer i det å være utro, enn det menn gjør, uten at det blir mer riktig og lov av den grunn..... Min samboer var utro, vi hadde pratet mye om det på forhånd, og visste temmelig klart hva begge mente om det, men når det kom til stykket, klarte jeg ikke å kaste han ut. Men klarer heller ikke å tilgi han, og vi har ikke delt soverom på over ett år.... Hva slags forhold ble det igjen da? Nei, ikke lett å finne fasit på noe av dette, hver må gjøre det som føles riktig for seg! Klem Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 25. juli 2003 #22 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er et tema som jeg ikke kan svare på før problemstillingen er reell. Det er lett å si nå at "Nei! Det ville jeg ALDRI ha godtatt." Men det er ikke bare bare å gi opp en mann elsker. Men som en annen før meg sa, så ville det ha skrantet med tillitten. Og forholdet hadde nok blitt deretter dårlig.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå