Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei, Dere andre som skal pynte bilen med silkebånd,-hvordan gjør dere det? Jeg tenker at vi fester silkebånd foran på panseret og fester andre enden på sidespeilene. Bør vi ha mer enn dette, og hvor mange meter bør man ha på en normal stor bil?
Jade Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Vi hadde noe bjørkeris foran i tillegg. + noen flagg på vinduene som vi kjøpte på BilXtra. Vi ble anbefalt ca 6 meter bånd, men kjøpte noen meter ekstra. Vet ikke hvor mye de fikk til overs, men det holdt sikkert i bøtter og spann. Knyt godt, de blafret godt når vi kjørte!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Vi hadde noe bjørkeris foran i tillegg. + noen flagg på vinduene som vi kjøpte på BilXtra. Vi ble anbefalt ca 6 meter bånd, men kjøpte noen meter ekstra. Vet ikke hvor mye de fikk til overs, men det holdt sikkert i bøtter og spann. Knyt godt, de blafret godt når vi kjørte! Jeg finner bare bånd som er 5 cm bredt. Blir dette for tynt (fargen er rosa)? Er det stor prisforkjell på forkjellige steder på slikt silkebånd? Har funnet et sted og der koster det 16,50 pr meter.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg finner bare bånd som er 5 cm bredt. Blir dette for tynt (fargen er rosa)? Er det stor prisforkjell på forkjellige steder på slikt silkebånd? Har funnet et sted og der koster det 16,50 pr meter. Forresten,-vet noen om man får kjøpt dette på nett noe sted?
Neytiri Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg finner bare bånd som er 5 cm bredt. Blir dette for tynt (fargen er rosa)? Er det stor prisforkjell på forkjellige steder på slikt silkebånd? Har funnet et sted og der koster det 16,50 pr meter. Vi kjøpte 3 ganger 6cmx6m fra denna selgeren på ebay(blomsterdekoratøren vår anbefalte 3x6m for sikkerhet skyld....men ho skal også lage litt blomster/sløyfer ut av det)...Rimelig og flotte....Har også kjøpt andre ting fra selger, og han har god komm. og fort levering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå