Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg er egentlig bare nysgjerrig ... Jeg har tre katter, og alle tre reagerer i større eller mindre grad på kattemynte. Men to av dem får en lignende, men egentlig mye kraftigere reaksjon av pærer! Er det noen andre her som har opplevd det samme? Jeg vil tro at det ikke er så sjelden i og med at to av tre katter hos meg reagerer slik (vel, de er søsken, og kan vel ha en genetisk svakhet av noe slag ). De koser helt vilt og ukontrollert på pærene og biter stilker, og dersom jeg har tatt i en pære, biter de meg også. Og det som er litt ekstra pussig, er at de forblir "rusa" også en liten stund til hvis jeg tar fra dem pæren. De koser og vrir seg som gale. Egentlig er det helt utrolig søtt!
Gjest lasta Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 har ikke prøvd med pære for men kattene mine ble ganske ekstatiske over gulrot...
Bloodless Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Nå må jeg ut å kjøpe pærer! Må prøves. Ein av mine katter blir også helt gal av gulrøtter. Utrolig morsomt å se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå