Gjest Gjest_moi_* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg har så lyst å klare å suge til han kommer. Men han er fast bestemt på at jeg ikke kommer til å klare det. Jeg har sagt han må hjelpe meg til å klare det for kanskje jeg har feil teknikk.. Han sier at ingen har klart det hittil og derfor sikkert ikke jeg.. Sånn var det for meg også.. Ingen hadde klart å slikket meg til orgasme før han gjorde det her en dag. Derfor vil jeg så gjerne gjøre gjengjeld.. Noen tips?
Lambda Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Gå inn på cpunktet.no og sjekk sextips som du finner link til på venstre meny. Eller du kan bruke vedlagte link. Som mann kan jeg bekrefte at de tipsene er bankers! Ellers i korte trekk, det bør være vått, skift på å suge og onanere han, og slikk ballene;) http://www.cpunktet.no/Innhold/Magasinet/S...blicShow;ID=256
Rimmern Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Klarer du å runke ham til han kommer? Den første gangen ei skulle suge meg til utløsning måtte hun bruke hendene og runke "i takt" med sugingen. Jeg er ikke helt sikker på om det var teknikken hennes eller følsomheten min som gjorde det, men det fungerte jo slik. Og etterhvert trengte hun ikke bruke hendene på den måten for å få det til.
Gjest KateW Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Teknikken beskrevet over er veldig god. Da blir du kjent med ham, og han med deg, og dere kan finne ut av ting sammen. Dersom han har bestemt seg for at han ikke klarer det, trenger han nok litt overtaling, for hvis han er bestemt så går det nok dessverre ikke....
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg har en sperre slik at jeg ikke klarer å komme i munnen på noen. Flere har forsøkt og forsøkt til de får kjevesperre, men det funker ikke.
Lambda Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Må du nødvendig vis komme i munnen da? Må jo ikke suges helt til du kommer..fruen hjemme går ofte over til å runke meg rett før jeg kommer. Funker det
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Må du nødvendig vis komme i munnen da? Må jo ikke suges helt til du kommer..fruen hjemme går ofte over til å runke meg rett før jeg kommer. Funker det Ja, det må man, nødvendigvis!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg og samboeren har vært sammen i 15 år. Første gangen jeg "fikk det til" var for et halvt år siden... Jeg er ganske så sikker på at det ikke er teknikken din men sperre i hodet hans.
allyhoo Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Forloveden min hadde også dette problemet. Han var rett og slett redd for å komme i munnen min. Men etter litt tilvenning, og mye prating om at jeg synes det er greit så gikk det til slutt. Siden da har det aldri vært noen problem:)
Morea Skrevet 25. april 2009 #10 Skrevet 25. april 2009 Min kjære sa at han aldri hadde klart det før etter at jeg faktisk hadde gjort det. Ha ha. Kom i munnen på meg også, men det var jo noe jeg hadde planlagt selv. Så lenge han sa fra rett før han kom, så er jo det greit som et egg for min del. Tror bare han hadde en psykisk sperre på det. Og det er jo nødvendig at han sier hva som funker. Jeg er jo ingen mann og har ikke runket siden tidlig alder naturlig nok. Det er jo heller ikke noe must at han kommer ville jeg tro, selv om det er moro når det skjer. Vi bruker det mye som del av forspill. OK det også. Har også en mistanke om at min ville ha litt dårlig samvittighet om han kom under BJ fordi det da ikke ville bli noe pulings på meg. Men det har jeg sagt at er helt feil, for sex er mye mer enn samleie. Men han er en gentleman.
Gjest Papirkurven Skrevet 25. april 2009 #11 Skrevet 25. april 2009 Hvis TS vil suge til han kommer, må de jo begge være klare for at han kommer i munnen hennes. Hvis han har sperre mot dette kan det bli vanskelig. Og det virker jo som om han er innstilt på at det ikke skal fungere.... jeg har funnet en god teknikk faktisk, som virker på en mann som ikke har kommet ved suging på 35 år! Jeg bruke hendene på ballene også, og trykker ham på punktet mellom testiklene og anus. Han sier han aldri har følt noe slikt før, og det fungerer jo tydeligvis
Gjest Blubberella Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 (endret) Det er jo kanskje litt vanskelig å få det til hvis han har bestemt seg for på forhånd at det ikke kommer til å funke... Kjæresten min er en erfaren mann, men var ikke vant til verken å få fullt utbytte av suging, eller det å bare ligge passiv å nyte i det hele tatt. Jeg liker å gjøre det godt for ham, og er enig i at det er greit å av og til la mannen få nyte uten å måtte prestere Jeg fikk det til på første forsøk og fikk en svært fornøyd (og lettere overrasket) kjæreste! Du må bare prøve å kose med ham og prøve deg frem. Hvis han klarer å slutte å tenke at det ikke funker og heller bare slappe av og nyte (og kanskje rettlede deg litt), tror jeg nok at han etterhvert finner ut at det kan funke svært så bra. Endret 27. april 2009 av Ylvina
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Min tidligere samboer hadde også dette problemet, og uansett hvor mye, hvor lenge og hvor hardt jeg prøvde så fikk jeg det ikke til...Det gjaldt ikke bare ved suging, men også ved samleie. Han sa at han hadde en sperre for det, og for å få orgasme, måtte han gjøre det selv. Han var sammen med med i 10 år, så det var jo sikkert ikke jeg som var årsak til dette, men det er ikke til å stikke under en stol at det påvirket selvtilliten min...Usikker som jeg var:( Det førte egenlig til at jeg følte meg skikkelig utilstrekkelig og ikke turde prøve nye ting i frykt for å mislykkes. Og siden han ikke hadde tålmodighet til å jobbe med problemet, så ble det altfor ofte "en kjapp en" som ble avsluttet med "å fikse det sjøl". Jeg ble sammen med han i ung alder og hadde ikke erfaring fra tidligere, så jeg trodde egentlig det skulle være slik. Nå har jeg flyttet fra denne mannen, og grunnen var ikke bare et dårlig fungerende sexliv (men tror jo sexlivet gjenspeiler seg i samlivet generelt). Og jeg har truffet en ny mann og vi har et fantastisk sexliv! :D Og dette med suging er ikke lenger "noe jeg gjør i et forsøk på å få det til å gå for han", men en viktig del som pirrer oss begge! Vanskelig å si hvilken teknikk jeg bruker, for det er forskjell på hvor tente vi er, om vi elsker sakte og rolig eller om vi er litt mer desperate enn det Men jeg veksler nok litt på langsomme og dype "tak" og litt mer raske, av og til bruker jeg hånda til å runke han i tillegg og veldig ofte til å kile og klemme litt på pungen hans. Også bruker jeg tunga en del oppå og rundt penishodet. For oss ser dette ut til å fungere glimrende! :D
Cecilia Skrevet 27. april 2009 #14 Skrevet 27. april 2009 (endret) * Endret 2. november 2009 av Cecilia
Gjest Gjest_S_* Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Huff jeg har samme problem.... Men jeg skal klare det !
pittie Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Min kjæreste sa det og. Merkelig tenkte jeg siden han bare har hatt lange forhold. Skulle tro et langt forhold med tillit skulle brutt barrieren. Prøvde flere ganger, alt fra 5 til 45 min i alle mulige stillinger. Så en dag på jobb overraska jeg han i bilen, dro bak i bilhengeren, 10-15 min senere, bam. Sin første sprut i noens munn og svelgt ble det og. Han var ganske overrasket og glad mens jeg ble evig stolt. Så ikke gi opp. Det er så verdt det gliset du ser rundt munnen hans.
Fremhevede innlegg