Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Typen min sier at kvinner elsker med ørene mens menn elsker med øynene og han mener det og påstår at kvinner gjerne har sex med øynene lukket mens kvinner elsker å få komplimenter. Jeg mener det er feil og ser mest på en partners handlinger og ikke hans ord eller utseende, selv om det også er viktig. Er han gammeldags som framstiller kvinner som om det bare er å gi kompllimenter, mens menn bare bryr seg om utseendet vårt? Vil gjerne vite hvordan dere tolker og reagerer på hans påstander.
Seth Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Høres veldig ut som typen din har lest en bok som heter "Kunsten med å elske med en kvinne". For den setningen du sier, med at kvinner forelsker seg gjennom ørne mens menn forelsker seg gjennom øyne, er ordrett hentet derfra... Det som menes med utsagnet er for kvinner er ikke utseende så viktig over tid. Det er som du sier, med at det er handlinger og evt ord som gjør en kvinne forelsket. Si gjerne heller at en kvinne forelsker seg gjennom det mentale En slik settning skal ikke taes bokstavelig, av noen av kjønnene. Et godt utseende på en kvinne er langt fra nok for at jeg skal bli forelsket, og det gjelder nok de fleste menn. Men mindre de ser etter en trofè kjæreste da
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg har aldri hørt om den boken og jeg tror ikke han har den, men kanskje noen av hans venner har den, eller det er noe han har hørt. Men det høres ut som han mener dette bokstavelig og det provoserer meg litt i blant. Det hører med til bildet at han er flink til å gi komplimenter og da tenker jeg straks på den frasen som jeg ikke er helt enig i og som jeg ser på som gammeldags og stigmatiserende..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Høres veldig ut som typen din har lest en bok som heter "Kunsten med å elske med en kvinne". For den setningen du sier, med at kvinner forelsker seg gjennom ørne mens menn forelsker seg gjennom øyne, er ordrett hentet derfra... Det som menes med utsagnet er for kvinner er ikke utseende så viktig over tid. Det er som du sier, med at det er handlinger og evt ord som gjør en kvinne forelsket. Si gjerne heller at en kvinne forelsker seg gjennom det mentale En slik settning skal ikke taes bokstavelig, av noen av kjønnene. Et godt utseende på en kvinne er langt fra nok for at jeg skal bli forelsket, og det gjelder nok de fleste menn. Men mindre de ser etter en trofè kjæreste da Takk for svar. Jeg ble nysgjerrig på den boken du nevner. Kan du gi noen eksempler derfra? Han har alltid et svar og det svaret er rett i følge han.
Seth Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Da ville jeg tatt det opp med han, for det høres litt ut som han tar den setningen ganske bokstavlig. Noe man ikke burde gjøre med en enkelt setning som det... Hvordan eksempler tenker du på da? Jeg har ikke lest den boken så nøye, men husker at det står hvordan man skal opptre som en gentleman for eksempel. Hvordan verte opp en kvinne slik at hu vil føle seg satt pris på og slike ting. At han alltid har et svar er en god ting. At det alltid er rett vil ikke nødvendigvis være en god ting, han må jo være villig til å høre andres meninger om hva som blir sagt. Jeg skrev faktisk et innlegg om det på bloggen min for litt siden, hvor jeg skriver om ego. Du kan jo ta en titt på det innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå