Gjest overanalyserende jente :) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg har vært på "date" med en fyr bortimot 5 ganger og vi kommer veldig godt overens. Av og til så tenker jeg at vi har et slags forhold og en kjemi som man kun ser på film! Vi pleier bare å være hos ham, men har avtalt en kinodate iløpet av uka. Men når vi har vært hos han så har det vært superromantisk. Vi har levende lys, kosing, blikk, berøring... der og da virker ALT perfekt. Han insisterer på at jeg låner hettegenser eller lignende av ham når vi skal utenfor døra, selv om jeg har egen jakke! Hehe. Vi kysser alltid offentlig, men har ennå ikke holdt hender. Det som gjør meg usikker er at han tar så lite kontakt. Det er jo midt i eksamenstider samtidig som at han pusser opp, men det kan gå dager før jeg hører fra ham igjen. Hva ville dere kalt dette? Dating som kan utvikle seg eller bare FF (fucking friends)?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hvem er det som tar mest kontakt av dere? Er det du som hele tiden må ta kontakt med ham, eller gjør han det av og til?
Gjest TS :) Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hvem er det som tar mest kontakt av dere? Er det du som hele tiden må ta kontakt med ham, eller gjør han det av og til? Han tar av og til kontakt han og, for jeg er ikke en jente som maser... hehe Men jeg blir så utålmodig, for jeg tenker på han hele tiden. Syns det er lenge å gå to dager uten å snakke sammen
Pokahonta Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Tålmod min venn, tålmod!! Snart er eksamen over og sommeren på vei, du har mye gøy i vente!!
Gjest trådstarter :) Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Tålmod min venn, tålmod!! Snart er eksamen over og sommeren på vei, du har mye gøy i vente!! Oppmuntrende innlegg, takk Håper du har rett!
leirbål Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Når han har både eksamen og oppussing på gang er det ikke rart at han ikke tar ofte kontakt. Det bedrer seg helt sikkert etter eksamen. Tipper at han låner deg genseren sin for at lukten av deg skal sitte igjen i den etterpå.
Gjest trådstarter :) Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Når han har både eksamen og oppussing på gang er det ikke rart at han ikke tar ofte kontakt. Det bedrer seg helt sikkert etter eksamen. Tipper at han låner deg genseren sin for at lukten av deg skal sitte igjen i den etterpå. Hehe Det minner meg om at jeg fikk en sms av han hvor han skrev at det lukta meg av dyna hans. Og at det var bra. Kjempesøtt. Men han sier ikke at han er opptatt med sånne ting...han bare sier liksom ikke noe. Og da vi begynte å snakke sammen så fortalte han at han ikke likte needy chicks, så jeg kan ikke dra litt i han heller!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Men du vet jo at du bare må slappe av og ta det som det kommer...
Rexina Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Oi han her virket skremmende lik han fyren jeg skal treffe på fredag.. Liker ikke damer som maser, har eksamen og pusser opp.. Men han er helt ok med å holde kontakten. Vi prater også sammen hver 2. til 3. dag:P Da mobilen hans ble ødelagt forrige helg, kontaktet han meg på msn og forklarte problemet og bad om nummeret mitt på nytt. Men uansett.. Det virker jo veldig lovende det da:) Men tar han kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt? Dette sier ganske mye om en manns interesse. Liker han ikke pushy/masete jenter, så er det minste han kan gjøre å ta kontakt med deg hvis han er interessert:)
Paladin Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Tipper at han låner deg genseren sin for at lukten av deg skal sitte igjen i den etterpå. Samt at han har en "unnskyldning" for treffe henne igjen.
Gjest trådstarter :) Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Oi han her virket skremmende lik han fyren jeg skal treffe på fredag.. Liker ikke damer som maser, har eksamen og pusser opp.. Men han er helt ok med å holde kontakten. Vi prater også sammen hver 2. til 3. dag:P Da mobilen hans ble ødelagt forrige helg, kontaktet han meg på msn og forklarte problemet og bad om nummeret mitt på nytt. Men uansett.. Det virker jo veldig lovende det da:) Men tar han kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt? Dette sier ganske mye om en manns interesse. Liker han ikke pushy/masete jenter, så er det minste han kan gjøre å ta kontakt med deg hvis han er interessert:) Hehe, så skummelt. Er han fra Oslo? Han tar noen ganger kontakt først, men de siste dagene har han vært veldig fraværende... Men det haster jo ikke å se hverandre igjen, for vi har allerede en åpen avtale om å møtes flere ganger!
Rexina Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 Puh! Nei, han er ikke fra Oslo;) Er han midt i eksamenstiden er det ikke rart han er litt fraværende. Men er jo et godt tegn at også han tar kontakt med deg også da. Vent og se om han kontakter deg i løpet av helga. Hvis ikke kan du jo bare sende en koselig melding uten å kreve noe av han (bare for å vise at du har han i tankene), og se hva/om han svarer:) Noe ala: "Hei:) Håper eksamen gikk bra. Du får ha en fin helg:)" eller noe i den dur.. Da maser du ikke og "krever" ikke et svar, så han slipper å føle noe press. Er han interessert, svarer han nok uansett;)
Gjest trådstarter :) Skrevet 23. april 2009 #13 Skrevet 23. april 2009 Puh! Nei, han er ikke fra Oslo;) Er han midt i eksamenstiden er det ikke rart han er litt fraværende. Men er jo et godt tegn at også han tar kontakt med deg også da. Vent og se om han kontakter deg i løpet av helga. Hvis ikke kan du jo bare sende en koselig melding uten å kreve noe av han (bare for å vise at du har han i tankene), og se hva/om han svarer:) Noe ala: "Hei:) Håper eksamen gikk bra. Du får ha en fin helg:)" eller noe i den dur.. Da maser du ikke og "krever" ikke et svar, så han slipper å føle noe press. Er han interessert, svarer han nok uansett;) Hehe, ble litt letta nå! Ja, jeg sendte ham en melding i natt hvor jeg påpekte at han var så stille, så da hadde han jo fint muligheten til å si om han ikke var interessert eller noe. Han svarte tullete på det og ikke noe avvisende. Jeg glemte å svare videre på den da, men slapper egentlig mest av om han er den som skrev sist
Rexina Skrevet 23. april 2009 #14 Skrevet 23. april 2009 Hmmm, ikke for å knuse håpene dine, men leste i en bok (om dating) at menn heller ville bite av seg armen enn å si rett ut til en jente at han ikke er interessert. Handlinger sier jo mye mer enn ord, vet du;) Tror nok det lureste du gjør for å sjekke interessen, er å ha litt is i magen, og se om han tar kontakt på eget initiativ:) Hvis han ikke liker "mas", så kan det hende han trekker seg tilbake om du sender meldinger og krever at han skal være mere på. Vet det er forvirrende, men noen ganger lønner det seg å vente og se hva som skjer:) Har selv skremt bort noen menn som ikke har likt mas, med for mange meldinger og mye styr, for tidlig. Han jeg skal på date med i morgen, er jo forbløffende lik han typen "din" og han synes jeg var for pågående i begynnelsen. Han er sjenert da, så han synes vel det ble litt mye, litt fort.. Fikk følelsen av at han ikke var spesielt interessert først, men da jeg slappet mer av, gjorde ting istedet for å vente på at han tok kontakt og var litt "utilgjengelig" fikk jeg meldinger som bare det. Den siste tiden har han tatt endel kontakt og bedt meg ut 3 ganger før jeg sa ja (hadde andre planer de første gangene:P). Nå er det 2 uker siden vi har sett hverandre og i morgen er første gangen vi er helt alene sammen. Er drittnervøs!
Gjest trådstarter :) Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Hmmm, ikke for å knuse håpene dine, men leste i en bok (om dating) at menn heller ville bite av seg armen enn å si rett ut til en jente at han ikke er interessert. Handlinger sier jo mye mer enn ord, vet du;) Tror nok det lureste du gjør for å sjekke interessen, er å ha litt is i magen, og se om han tar kontakt på eget initiativ:) Hvis han ikke liker "mas", så kan det hende han trekker seg tilbake om du sender meldinger og krever at han skal være mere på. Vet det er forvirrende, men noen ganger lønner det seg å vente og se hva som skjer:) Har selv skremt bort noen menn som ikke har likt mas, med for mange meldinger og mye styr, for tidlig. Han jeg skal på date med i morgen, er jo forbløffende lik han typen "din" og han synes jeg var for pågående i begynnelsen. Han er sjenert da, så han synes vel det ble litt mye, litt fort.. Fikk følelsen av at han ikke var spesielt interessert først, men da jeg slappet mer av, gjorde ting istedet for å vente på at han tok kontakt og var litt "utilgjengelig" fikk jeg meldinger som bare det. Den siste tiden har han tatt endel kontakt og bedt meg ut 3 ganger før jeg sa ja (hadde andre planer de første gangene:P). Nå er det 2 uker siden vi har sett hverandre og i morgen er første gangen vi er helt alene sammen. Er drittnervøs! I går skrev han til meg på msn og da snakka vi en stund. Han fortalte at han er veldig opptatt for tiden, med jobb, skole og oppussing. Jeg er IKKE masete på han for jeg hater å bli masa på av gutter som jeg ikke er interessert i...er en som kontakter meg fremdeles og det er 6 år siden vi rota! :/ Jeg har gitt han opptil flere sjanser til å si rett ut, på en ok måte at han ikke er interessert, men han har aldri sagt noe. I går når han sa han var veldig opptatt med noe biologi-greier så sa jeg "Ok, så kjipt!" Da svarte han: "Nei, det er gøy:)" Da sa jeg: "Jeg mener... for meg:)" Da sa han "Du kan jo bli med da!" Men jeg vet ikke hva han mente med det...det var sikkert ment som spøk uansett Så det er jaggu ikke godt å si...men jeg tenker at jeg må la han bli ferdig med det han driver med og bare se hva som skjer. Det er heldigvis vår og fint vær slik at det er enklere å komme seg ut og ikke sitte hjemme og deppe! Lykke til på din date da
Rexina Skrevet 25. april 2009 #16 Skrevet 25. april 2009 Synes ikke han virker uinteressert. har bare mye å gjøre:) Gi han tid og nyt det fine været mens du venter! Dere trenger vel ikke stresse? Er jo ikke et kappløp:P Tusen takk. Det gikk strålende. Kom hjem for 20 min. siden. Vi kan prate om alt. Virker som om begge liker hverandre (uten forelskelse enda..) og han bad meg med i morgen til en kompis av han for å se fotballkamp! Siden vi har noen felles venner, kommer venninner av meg til å vøre der og. Så det er koselig. Da jeg gikk gav han meg to veldig gode klemmer og et kyss. Det var koselig:) Han lagde deilig middag, vi pratet om alt og han ville veldig gjerne treffe mine andre venner snart! Det koseligste var at vi var to par i begynnelsen av kvelden (et felles vennepar), så stakk de to andre på byen og han og jeg var igjen hos han:)
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #17 Skrevet 25. april 2009 Han tar av og til kontakt han og, for jeg er ikke en jente som maser... hehe Men jeg blir så utålmodig, for jeg tenker på han hele tiden. Syns det er lenge å gå to dager uten å snakke sammen Ro ned bare. Jeg hadde en sånn. Kunne gå 3-4 dager før han tok kontakt. Jeg lot alltid han gjøre det dersom jeg var usikker. Han VAR bare sånn. Og vi ble et ordentlig par og han var skikkelig forelsket. Var bare en type som trengte litt luft mellom slagene he he Tror på denne varianten jeg! Klem
Gjest trådstarter :) Skrevet 26. april 2009 #18 Skrevet 26. april 2009 Ro ned bare. Jeg hadde en sånn. Kunne gå 3-4 dager før han tok kontakt. Jeg lot alltid han gjøre det dersom jeg var usikker. Han VAR bare sånn. Og vi ble et ordentlig par og han var skikkelig forelsket. Var bare en type som trengte litt luft mellom slagene he he Tror på denne varianten jeg! Klem Tusen takk for oppmuntrende svar Håper jeg ikke blir for naiv nå...hehe neida Det virker som han liker meg godt når han er der...men han er veldig opptatt av sex og det får meg til å lure på om det er alt det er Det blir spennende å se hva som skjer! Klem tilbake
Gjest trådstarter :) Skrevet 26. april 2009 #19 Skrevet 26. april 2009 Synes ikke han virker uinteressert. har bare mye å gjøre:) Gi han tid og nyt det fine været mens du venter! Dere trenger vel ikke stresse? Er jo ikke et kappløp:P Tusen takk. Det gikk strålende. Kom hjem for 20 min. siden. Vi kan prate om alt. Virker som om begge liker hverandre (uten forelskelse enda..) og han bad meg med i morgen til en kompis av han for å se fotballkamp! Siden vi har noen felles venner, kommer venninner av meg til å vøre der og. Så det er koselig. Da jeg gikk gav han meg to veldig gode klemmer og et kyss. Det var koselig:) Han lagde deilig middag, vi pratet om alt og han ville veldig gjerne treffe mine andre venner snart! Det koseligste var at vi var to par i begynnelsen av kvelden (et felles vennepar), så stakk de to andre på byen og han og jeg var igjen hos han:) Ja, håper det bare er det Som du sier - vi har jo god tid, men jeg blir så paranoid, for jeg er vant til at gutter gir uttrykk for interesse om de faktisk er interesserte Men natt til lørdag så tok han kontakt i 5-tiden på natta...da hadde han nettopp kommet hjem fra jobb og ville at jeg skulle besøke han, og da snakka han liksom om sex. Da ble jeg litt skuffa...føles som det er bare det han er ute etter da. Men etter at jeg sa at jeg ikke ville besøke han for å ligge med han så endra han litt måte å skrive på og tilslutt sa han at han kunne hente meg... Og det gjorde han og vi hadde det kjempekoslig... Bare kosa, jeg ville faktisk ikke ha sex da. Men så drakk jeg i går da og sendte SELVSAGT melding til ham hvor det sto "Ingen minner meg om deg men likevel så ser jeg ingen andre:)" Da fikk jeg tilbake "haha...wtf? den var cheesy!" Hahaha. Jeg syns jo ikke det var en så veldig søt respons da. Men han må jo skjønne at jeg er i ferd med å falle for ham... Høres ut som du hadde en fin date da, så koslig Lykke til videre med ham! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå