Gå til innhold

While I'm at it---stylingprodukter

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg forsøker å spare håret mitt fra helt kort, og har nådd ganske godt på vei mot målet. De korteste lengdene ved ørene rekker nå ca til kjevebenet, og luggen er lang; ca til midt på kinnet.

I og med at jeg har hatt kort hår i lange tider, må jeg skifte ut hvilke stylingprodukter jeg skal bruke, og er i villrede. Jeg liker at håret er litt stivt, og ikke fett.

Samtidig skal det ikke være for tungt. Finnes det noe som passer? Jeg liker å rufse håret litt til. Jeg har relativt tykt hår, og myke hårstrå.

Alle forslag mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tigi Bedhead Creative Genius Sulpting Liquid!

Minnie

Skrevet
Tigi Bedhead Creative Genius Sulpting Liquid!

Minnie

Litt av et navn! Måtte du se på flasken for å huske det?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg antar det er en gele? Og den passer hår som har fått litt lengde, og ikke bare korte frisyrer? Jeg har hatt andre stylingprodukter fra TIGI før, og har likt dem godt. Frisøren anbefalte meg Sebastian Threads, men den er for kremete for min smak.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Litt av et navn! Måtte du se på flasken for å huske det?

Nei!

Det er en tyntflytende sjøgrønn paste som masseres inn i halvtørt hår, deretter kan du forme håret som du vil. Det er ikke noen gele.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

Det høres interessant ut :) Den skal jeg teste. Jeg tenkte litt på Redken Undone, men er usikker på om den også er klissete og fettete.

Skrevet

Bare en liten advarsel: Har du bleket hår, bør du ikke bruke denne. Jeg fikk grønnskjær i håret pga fargen... Bjutifull.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Bare en liten advarsel: Har du bleket hår' date=' bør du ikke bruke denne. Jeg fikk grønnskjær i håret pga fargen... Bjutifull.[/quote']

Har du bleket hår bør du bruke styling egnet for bleket hår. Tigi har egne stylingprodukter for bleket hår.

Minnie

Skrevet
Det høres interessant ut :) Den skal jeg teste. Jeg tenkte litt på Redken Undone' date=' men er usikker på om den også er klissete og fettete.[/quote']

Den er hverken klissete eller fettete. Tvert imot!

Men den er ikke noe særlig å style med nettopp fordi den er så "lett", jeg bruker den som en finish (det er det den er ment til) for å slippe brusete hår og løse fjoner.

Mitt hår er halvlangt,men tynt og fint.

Jeg liker ikke at håret mitt ser stylet ut,og bruker straightening balm og thickening lotion for å holde orden på det.

Gloss og Undone er også produkter jeg bruker.

Alt etter hva jeg gidder.

Air tight tror jeg sprayen min heter.

Alt fra Redken.

Sebastian har også bra produkter hører jeg. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...