Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 jeg skal ikke legge skjul på at jeg liker flotte biler og hus altså. men jeg er så drit lei en kollegae som eeeelsker å skryte og tro hun har de statusen tingene som gjør hun nesten "rik". jeg er absolutt ikke sjalu, fordi vi har samme stilling og tjener helt likt. men jeg kjøper ikke like dyrt og prøver heller ikke.. liker ikke å låne meg i hjel hos banken heller.. dessuten kan jeg kjøpe fine ting, men jeg skryter ikke av det.. jeg sier egentlig aldri noe om noe nytt jeg har kjøpt til noen på jobb. jeg vil ikke skape slik skryte greier som hun. og det værste er at hun går rundt og prater så fint om seg selv og det hun eier og skal kjøpe, også snakker hun dritt om meg og mine ting til andre... fordi feks den bilen jeg nå har kjøpt meg er eldre enn hennes splitter nye bil osv. men jeg hever meg over det hele og bare blåser i ho.. så blir verken sint eller lei meg. men kjenner at jeg blir provosert av den skrytingen og alt hun har kjøpt og skal kjøpe.. og alle kjendisene hun har truffet på, og den rike familien osv. jeg har egentlig lyst å bare gå når skryte faktoren begynner igjen. det er jo ikke slik man skaper venne relasjoner! hvordan forholder man seg til slike- og er det flere som kjenner seg igjen med slike kollegaer???
Butterflies Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hun er ikke akkurat sånn, men hun har en tendens til å snakke høyere enn alle andre. Smiske enormt med myndighetspersoner, fremheve seg selv der hun kan, og bli forbanna de gangene noen kritiserer henne. Det verste er at hun ikke vet at alle misliker henne.
Gjest TS Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Hun er ikke akkurat sånn, men hun har en tendens til å snakke høyere enn alle andre. Smiske enormt med myndighetspersoner, fremheve seg selv der hun kan, og bli forbanna de gangene noen kritiserer henne. Det verste er at hun ikke vet at alle misliker henne. ja gjett om jeg kjenner igjen det med å fremheve seg selv der hun kan. tar gjerne kreditten for alt det går ann å ta kreditt for, og hun skal ha rett. absolutt ikke en smule ydmyk. og alle misliker henne ja, bortsett fra sjefen! jeg tror alle disse har til felles at de har manko på sosiale antenner!
Jade Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Du får trøste deg med at hun kun ødelegger for seg selv. Du sier jo selv at de andre ikke liker henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå