Gå til innhold

Hoppe over brudevalsen?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, eller? Jeg er ingen danser, min forlovede er ingen danser.. Vi kvir oss veldig, og har rett og slett ikke lyst.

Tenker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er mulig!

Jeg hadde med glede droppet det, hadde det ikke vært for at min kjære insisterer....

ser ingen grunn til at dere skal stå å drite dere ut for famile og venner hvis ingen av dere hverkan kan eller har lyst til å danse!

Skrevet

Tipper vi dropper det; min kjære hater å danse, og jeg vil da ikke at han skal føle seg beklemt på den dagen- da skal vi nemlig bare kose oss:)

Skrevet

Vi droppet det. Vi er ikke gode dansere noen av oss, og hadde ikke lyst. Så hvorfor i all verden skulle vi gjøre det da?

Gjest hopeful
Skrevet

Åååå... endelig noen flere som oss! Vi gruer oss så sinnsykt begge to, og blir nesten litt svett bare med tanken! Ingen av oss er noe særlig til dansere, så vi vil vel helst slippe!

Kanskje vi rett og slett dropper hele brudevalsen vi og!

Skrevet

Godt å høre at vi ikke er helt på jordet! Jeg kunne nok gjennomført en vals og ikke følt behov for å gå under jorden etterpå.. men for forloveden min så er dette på grensen til traumatisk. Han orkr ikke tanken på det, og vel.. da føler jeg det blir bare tull også. Men dere vet... så er det alle de slektningene som skal mene noe. Jeg klarer fint å håndtere de, men det er greit å ha litt ammunisjon i form av at ikke alle andre i hele verden danser vals!!

Skrevet

Vi droppet det også. Ingen av oss kan å danse, og for meg ville det vært helt forferdelig å skulle prøve å vrikke meg til en eller annen sang mens en haug med folk sto og så på.

Skrevet

Vi er heller ingen dansere, og lurte fælt på dette. Men så fant vi ut at vi kunne gjøre det til en liten musikalsk seanse i stedet. Vi fikk venner av oss til å spille en rølpete låt på piano og trombone, og det ble kjempekult. Jeg hadde gitt streng beskjed til foreldrene våre + flere vennepar at etter 30 sekund måtte de alle bli med og danse. På den måten varte det veldig kort, det med at folk stod og så på oss... (Ser jo rimelig teite ut, da, de 30 sekundene, og ingen av oss kan danse, ikke engang vals...og min kjære ville ikke engang øve først.)

Folk syntes det var gøy, etterhvert svingte de fleste seg med. Mitt intrykk er at folk trenger å ha ting på programmet for at det skal bli en struktur på kvelden. Og for at de skal kunne bevege seg litt, ikke bare sitte i et hjørne og snakke med den de kom sammen med, men at det skjer noe i ny og ne, som de må opp og se på. Når alle står der etter valsen, er det også perfekt å åpne kakebordet, for eksempel.

Skrevet

Vi valgte heller en ballade. Og danset slik vi har gjort mange ganger tidligere, ala "siste dans" på utesteder. Da slapp vi å lære oss vals, og danse til en sang vi uansett ikke hadde noe forhold til. Balladen betyr mye for oss, og det ble veldig fint :) Ingen av gjestene reagerte heller.

Skrevet

Klart dere kan droppe det om dere ikke vil!

Vi skal ha, men det er jo fordi vi vil (enn så lenge...la oss vente med å uttale oss inntill vi har begynt å øve :fnise:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...