Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Har et relativt nytt forhold til en mann som er 38, og selv er jeg 22. Har i tidligere forhold blitt kalt pus, jenta mi og sånne ting. Men for denne mannen virker ikke sånt naturlig. Han kaller meg frøken, og i meldinger står det alltid "hei frk", eller noe sånt.

Hva tenker dere egentlig om dette kallenavnet? Er det søtt? Hva hadde dere tenkt hvis typen hadde kalt deg dette? Er det noe man sier til en kvinne generelt, eller til en kjæreste?

Ps. Trenger ikke noe lekse om aldersforskjellen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du syns det er søtt og koselig, så er det vel greit?

Hvis dere gifter dere, tror du han kommer til å bytte over til "fruen"? :D

Skrevet

Jeg synes det er koselig. Jeg har blitt kalt frøken selv i perioder, men ikke av kjærester.

Men søtt er det. Liker du det selv er det jo greit. Og det er jo mere fantasifullt enn pus... ;)

Skrevet

Er vel ikke så ille? Litt spøkefullt?:P

Har en kompis som kaller meg frøken til stadighet, han er 28.. Kanskje han synes det virker bedre enn puselussedussen:P Litt mer mandig eller noe? HAHA.

Skrevet
Har et relativt nytt forhold til en mann som er 38, og selv er jeg 22. Har i tidligere forhold blitt kalt pus, jenta mi og sånne ting. Men for denne mannen virker ikke sånt naturlig. Han kaller meg frøken, og i meldinger står det alltid "hei frk", eller noe sånt.

Hva tenker dere egentlig om dette kallenavnet? Er det søtt? Hva hadde dere tenkt hvis typen hadde kalt deg dette? Er det noe man sier til en kvinne generelt, eller til en kjæreste?

Ps. Trenger ikke noe lekse om aldersforskjellen..

Det er jo det du er i forhold til han da ;)

Men jeg ser ikke noe galt i det altså, jeg har selv blitt kalt frøken av tidligere ekser, og det gjør meg slettes ingenting. En annen ting er det om andre kaller meg frøken, gjerne fra eldre kollegear, det syns jeg ikke noe spesielt om...

Liker du ikke å bli tiltalt som frøken, så syns jeg du skal si det til ham, gutter/menn tenker seg ofte lite om hva slags titler de gir oss :)

Selv omtales jeg som konemor nå, føler meg jo ikke akkurat supersexy og fresh 28-åring da :lol:

Skrevet
Det er jo det du er i forhold til han da ;)

Men jeg ser ikke noe galt i det altså, jeg har selv blitt kalt frøken av tidligere ekser, og det gjør meg slettes ingenting. En annen ting er det om andre kaller meg frøken, gjerne fra eldre kollegear, det syns jeg ikke noe spesielt om...

Liker du ikke å bli tiltalt som frøken, så syns jeg du skal si det til ham, gutter/menn tenker ofte ikke på at vi jenter kan være litt hårsåre på kallenavnene :)

Selv omtales jeg som konemor nå, føler meg jo ikke akkurat supersexy og fresh 28-åring da :lol:

Skrevet

Jeg syns både frøken og konemor var søte kjælenavn. ;)

Skrevet

hehe, jeg ville ikke likt å bli kalt det...men det er nå fordi en jeg holdt på med en periode kalte meg det hele tiden, og i ettertid synes jeg han egentlig var ganske creepy, så jeg forbinder det ordet med han.

Men sånn i seg selv så er det jo kanskje litt koselig da :)

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot det. Jeg liker at det er litt internt og den slags. :)

Gjest Complex
Skrevet

Har en "x" (var vel aldri sammen-sammen) og han kalte meg frøken! Om jeg snakker med han på msn nå kaller han meg fremdeles det. Virker som det er det han kaller jenter. Først synes jeg det var litt rart, men nå helt greit. Kanskje ikke verdens mest søte navn på kjæreste dog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...