Gjest Julie 16 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 "Alle" har en ferieflørt når de er i Hellas. Og jeg har noen spørsmål til dere, bare for nyskjerrighet og moro: Har dere kontakt når dere kommer hjem igjen? Telefon eller mail...? Hvor lenge holdt dere kontakten etterpå? Fortsatt kontakt? Hvor ofte? Jeg har alltid mye kontakt de første dagene etter jeg er hjemme, men så dabber av. Mest meldinger, litt samtale, ingen mail.
la Flaca Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 "Alle" har en ferieflørt når de er i Hellas. Og jeg har noen spørsmål til dere, bare for nyskjerrighet og moro: Har dere kontakt når dere kommer hjem igjen? Telefon eller mail...? Hvor lenge holdt dere kontakten etterpå? Fortsatt kontakt? Hvor ofte? Jeg har alltid mye kontakt de første dagene etter jeg er hjemme, men så dabber av. Mest meldinger, litt samtale, ingen mail. Haha, jeg hadde en gresk ferieflørt da jeg var 16. For 18 år siden faktisk. Etter at vi kom hjem skrev vi masse brev og sendte bilder og greier, kjempekoselig! Men hadde aldri som hensikt å forsette noe "forhold" selvfølgelig. For ei stund siden fikk jeg en friendrequest på facebook, fra grekern Har ikke forandret seg, fortsatt singel og jobber som DJ. Sender stadig noen meldinger frem og tilbake.
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Min venninne ble gift med sin greske ferieflørt. De ringte hverandre og skrev brev, så kom han på besøk først en gang og så en gang til og så giftet de seg. Hun var litt eldre da, 20 år, da hun traff han.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Haha, jeg hadde en gresk ferieflørt da jeg var 16. For 18 år siden faktisk. Etter at vi kom hjem skrev vi masse brev og sendte bilder og greier, kjempekoselig! Men hadde aldri som hensikt å forsette noe "forhold" selvfølgelig. For ei stund siden fikk jeg en friendrequest på facebook, fra grekern Har ikke forandret seg, fortsatt singel og jobber som DJ. Sender stadig noen meldinger frem og tilbake. Så kos! Haha... Jeg har også 2 stk på facebook, men de andre jeg har møtt har ikke facebook. Den ene sender jeg meldinger med annenhver måned kanskje. Den andre har jeg kontakt med nesten hver dag i perioder, alltid minst en gang i uken. Jeg gir sjelden tlf til noen. Kun noen få har det... Men skriver litt på msn... Har 6 ferieflørter der inkl. de 2 på facebook. 3 av de bare er der, men jeg skriver aldri med de. Kontakten varer nesten alltid i 3-5 måneder etter at jeg er hjemme. En gang møtte jeg en igjen... Man skal aldri gjenta en sukssè, så jeg prøvde og holde meg litt vekk.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Haha, jeg hadde også en hellas flørt når jeg var 15 år. Han var en del år eldre, 18 trur jeg. Vi rotet bare, hadde ikke sex. Jeg husker jeg måtte si at jeg skulle noe annet til foreldrene mine når jeg skulle møte han. At jeg turde, han kunne jo voldtatt meg! Har ikke lenger kontakt, men husker jeg savnet han fælt rett etterpå.
Morea Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Har ikke hatt gresk ferieflørt selv, men var på en helvetes ferietur sammen med en venninne og to jenter jeg ikke kjente fra før (lurt...) da jeg var 22. De to tøttene var helt gale etter greske menn og klarte å løpe etter to eksemplarer av arten i to hele uker. Og da bare de som gikk på den Skandinaviske baren naturligvis. Og dette var på et sted hvor en skandinavisk bar faktisk var litt vanskelig å finne. Klarte det de ja! Veldig gøy at hun ene var tett nok til å ikke klare å huske navnet på sin Adonis. Det skapte endel situasjoner, for å si det slik. Hun grein og grein på veg til flyplassen, mens hun fremdeles ikke klarte å huske navnet hans. Og ble mer hysterisk av det. Jeg har bodd i Athen, og hver dag (hver eneste) på veg hjem fra jobb sto det en fyr utenfor gullsmedbutikken til familien i Plaka, og spurte om jeg ville på date. Da jeg var tilbake for å besøke venner for et par år siden så sto han der fremdeles. Da måtte jeg bare spørre ham om han virkelig ikke hadde fått seg noe ennå, for deretter å gå...... Harr, harr, gurgle gurgle!!
Miel Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde også en heftig sommerflørt da jeg var 15-16. Han var riktinok latino, ikke greker, men det går vel nesten for det samme. De første ukene ringtes vi nesten daglig (til mine foreldres store forargelse, det var veldig dyrt å ringe til Latin-Amerika), siden dabbet det litt av, men vi holdt faktisk kontakten i et par år etterpå. Sendte mail og iblant brev. Savnet ham noe helt forferdelig de første månedene, men så fikk jeg meg kjæreste, og da gikk det naturlig nok over... Men jeg hadde stadig planer om å dra og besøke ham en gang, da, og jeg var lenge overbevist om at han var min virkelig store kjærlighet, og at vi garantert ville ha vært sammen for alltid hvis vi bare hadde fått sjansen...
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde en da jeg var 15. Han var 17. Vi møttes hver kveld og var på diskotek og danset og klinte. Vi hadde kontakt på sms hver dag i en måned, så et par ganger i uka, en gang hver fjortende dag og så ingenting. Og en da jeg var 18. Han var 24. Vi var sammen etter jobben hans, reiste rundt så han kunne vise meg alle mulige steder, satt på kafe og snakket, og rotet. Vi holdt kontakten ved å ringes, sende meldinger og lange mailer. Intenst i starten, men det gikk over etter et par måneder. Men så skulle jeg tilbake til feriestedet, og være der i litt over en måned. Da ble vi godt kjent og kontakten fortsatte. Har vært der mye etter det. Bare venner. Han er fortsatt singel og jobber på restaurant... Hva brukte dere andre dagene til?
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Nei. Jeg gir aldri bort opplysninger som telefonnummer, postadresse, e-mail, etternavn... Hvis jeg er med en gutt i løpet av ferien avtaler vi alltid tidspunkt for når vi skal møtes. Kun en gang har det skjedd at jeg ikke dukket opp som avtalt, og da lette jeg etter han noen timer senere, fant han og forklarte. Jeg skjønner ikke vitsen med å holde kontakten med en man har "kjent" i en liten uke. Jentene griner, savner og er nærmest gifteklare når flyet lander på Gardemoen, mens tyrkeren/grekern/bulgareren "deres" for lengst har slentrer seg bort til nok en sjarmert skandinav.. Når skal flere innse at det er gøy for en uke? Se omvendt på det. Du lever ditt liv med skole, jobb, venner. Så er turistsesongen igang. Det kommer flere hundre eller tusen turister hver uke. Mange kjekke og villige gutter. Selvsagt kan man en gang i blant ha det gøy med disse guttene, men livet forsetter sin vante gang når de har dratt. Kanskje skiller en seg ut fra de andre, men det ofres ikke mange tanker, før du erstatter han av en annen som gir deg masse oppmerksomhet... Det er bare å velge og vrake, for alle synes du er sjarmerende, med vakre typisk norske trekk. En bekjent av meg (nordmann) bor i Spania og er player til de grader. Sikkert ikke mer enn spanjolene. Han husker ikke alltid hvem som er hvem av de han holder kontakten med, og håper de ikke blir klar over det før kontakten sakte forsvinner. Hvis de er litt spørrende, er det bare å øse ut med komplimenter og alt er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå