Jade Skrevet 26. april 2009 #21 Skrevet 26. april 2009 Uff da. Og jeg som har flere par som aldri har vært utendørs. Tror dere at de blir frustrert da, akkurat som katter som bare får være inne? Nå er det like før jeg ringer støvlettbeskyttelsen! Det var forresten flere som hadde støvletter i bryllupet mitt. Ikke vinterstøvletter, men penstøvletter. Det var veldig stilig og pent. Ingen tanter eller bruder (meg) som gikk inn på damedoen og offet seg av den grunn.
Gjest Elastica Skrevet 26. april 2009 #22 Skrevet 26. april 2009 Tror jeg går litt i mot de fleste andre her etter å ha tenkt meg litt om. Jeg tror kjolestøvletter kan funke hvis de er elegante og helhetsinntrykket blir bra. Vurderer deg som en kvinne med god smak, så jeg syns du skal gå for det du liker best. Event. kan du jo vise bruden antrekket og høre hva hun syns. Har selv noen par som hvertfall ikke egner seg utendørs på vinterstid... Helt enig! Det er imidlertid en selvfølge at ts ikke mener utestøvletter, men det har hun jo allerede presisert at hun ikke gjør.
Wunderbarbara Skrevet 26. april 2009 #23 Skrevet 26. april 2009 Jeg har også diskutert dette temaet med venner og kjente i det siste. (jo da, jeg har ett liv utenom støvletter/lave sko problemet. Likevel er dette et engasjerende tema, særlig fordi jeg synes støvletter er så mye finere enn lave sko). Det virker etter hvert som om stilige støvletter i bryllup kanskje er vanligere enn jeg fikk inntrykk av i starten. Flere forteller at de har brukt dette mange ganger, de forstår ikke en gang hvorfor jeg spør. De sier det er en selvfølge at man like gjerne bruker dette som lave pensko. Men alle presiserer at man snakker om "penstøvletter". En kompis svarte at de fleste menns drøm er å se alle damer i ordentlige stiletter i selskaper og bryllup. Ei av mine venninner var i bryllup i går. Hun sendte meg nettopp en sms om at 7 damer hadde kjolestøvletter/innestøvletter i akkurat det bryllupet. Jeg får se hva jeg gjør, men kommer garantert til å følge med på beina til alle jeg møter i fremtidige bryllup. Takker ellers for alle svar. Du kan da ha stiletthæler på pumps/småsko? Det er da ikke bare forbeholdt støvletter. Jeg syns det er litt merkelig med støvletter på våren/sommeren, uansett anledning.
Cammiebella Skrevet 26. april 2009 #24 Skrevet 26. april 2009 Blir litt forvirret av svarene her. Kan ikke dere som mener at man har egne innestøvletter poste et bilde? Kanskje jeg misforstår hele støvlettkonseptet, her.
tingeling Skrevet 26. april 2009 #25 Skrevet 26. april 2009 Blir litt forvirret av svarene her. Kan ikke dere som mener at man har egne innestøvletter poste et bilde? Kanskje jeg misforstår hele støvlettkonseptet, her. Jeg har noen lekre svarte støvletter i tynt semsket skinn som sitter helt inntil, de har en tynn såle og smal, høy hel (ikke stilett). Siden de kostet 2500,- og været i Norge + asfalt ville tatt livet av dem ganske raskt så bruker jeg dem kun innendørs, på jobb, fest etc. På vei til/fra bruker jeg andre sko, akkurat som jeg ville gjort hvis jeg hadde et par pensko til innebruk.
Gjest TS Skrevet 26. april 2009 #26 Skrevet 26. april 2009 Jeg har noen lekre svarte støvletter i tynt semsket skinn som sitter helt inntil, de har en tynn såle og smal, høy hel (ikke stilett). Siden de kostet 2500,- og været i Norge + asfalt ville tatt livet av dem ganske raskt så bruker jeg dem kun innendørs, på jobb, fest etc. Det er nok samme typen støvletter jeg har ganske så mange par av. Har dem med mange ulike hæler, stoff og farger. Mange kan ikke brukes ute pga at hælene da blir ødelagt i løpet av kort tid. Det beste er i grunnen hoteller med vegg til vegg tepper, da varer de lenge. Jeg har fullstendig skodilla. Ikke nødvendigvis dyre sko altså, bare et bredt utvalg. Skal se om jeg finner noen bilder av innestøvletter/kjolestøvletter. Jeg handler mest i utlandet, men skal lete litt på nettet og se hva jeg finner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå