summerrain Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Vi er fire studenter som skal på ferie i sommer. Meg, min samboer, en kompis av han og en venninne av meg. De kjenner ikke hverandre i det hele tatt. Vi har ikke kjempemye penger og vi er rimelig sent ute. Har noen tips til hvor vi kan reise og evt hva vi kan gjøre?
Mermaid Blues Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Vet ikke hvordan prisene er når dere har lyst til å reise, men jeg bestilte nettopp tur til Barcelona og det kom seg på 2300,- per pers for fly t/r og hotell i en uke Flybilletter gjennom Norwegian og hotell bestilte vi på hotell.com Mener forøvrig å ha lagt merke til at Norwegian hadde billetter til Athen og diverse steder i Kroatia i ca samme prisklasse som Barca. Også er det jo alltids Palanga - billetter får dere fra 700,- per pers tur/retur og siden det er i Litauen kan jeg aldri se for meg at det er videre dyrt med verken hotell, mat eller annet der borte. Syden er det riktignok ikke, men det sies å være veldig fint på strendene der om sommeren
summerrain Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Vi tenkte egentlig til sommeren evt høsten:) Når reiser du til Barcelona? Er det langt frem i tid? Takk for tips:D
Mermaid Blues Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Drar dit i slutten av oktober, men så at det var faktisk større utvalg av billigbilletter i august :gjeiper: Vi skal på en annen tur i august, så måtte ta Barca litt senere for å få spart opp litt lommepenger i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå