Gå til innhold

Reise til varmere strøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er fire studenter som skal på ferie i sommer. Meg, min samboer, en kompis av han og en venninne av meg. De kjenner ikke hverandre i det hele tatt.

Vi har ikke kjempemye penger og vi er rimelig sent ute.

Har noen tips til hvor vi kan reise og evt hva vi kan gjøre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan prisene er når dere har lyst til å reise, men jeg bestilte nettopp tur til Barcelona og det kom seg på 2300,- per pers for fly t/r og hotell i en uke :) Flybilletter gjennom Norwegian og hotell bestilte vi på hotell.com

Mener forøvrig å ha lagt merke til at Norwegian hadde billetter til Athen og diverse steder i Kroatia i ca samme prisklasse som Barca.

Også er det jo alltids Palanga - billetter får dere fra 700,- per pers tur/retur og siden det er i Litauen kan jeg aldri se for meg at det er videre dyrt med verken hotell, mat eller annet der borte. Syden er det riktignok ikke, men det sies å være veldig fint på strendene der om sommeren :)

Skrevet

Vi tenkte egentlig til sommeren evt høsten:) Når reiser du til Barcelona? Er det langt frem i tid?

Takk for tips:D

Skrevet

Drar dit i slutten av oktober, men så at det var faktisk større utvalg av billigbilletter i august :gjeiper: Vi skal på en annen tur i august, så måtte ta Barca litt senere for å få spart opp litt lommepenger i mellomtiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...