Livets datter Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Skal ta meg selv i nakken nå! Kutte ut noen av dagens kaffekopper, og heller drikke mer vann i denne varmen. Sender oppfordringen videre! Kaffe er vel vann-fordrivende også, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Kaffe er vel vann-fordrivende også' date= er det ikke? Heldigvis er jeg ingen stor kaffe-drikker og synes det er veldig godt med vann i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Er på min 3 eller 4 halvliter(!) og bare en kopp kaffe. Det burde vel være bra? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Te og kaffe er vanndrivende, så da må man drikke ekstra med vann... Hvis man sitter ute i solen eller trener også... Føles ut som jeg renner bort her, selv om jeg sitter i kjole.. Nå skal jeg snart dra for å trene, så skal passe på å drikke ekstra med VANN! Vann er en god tørstedrikk, og ser ingen grunn til å tilføre sukker God sommer med VANNmelon og vann! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Kaffe er vel vann-fordrivende også, er det ikke? Kaffe er vanndrivende i den forsatnd at det glir fort gjennom, men om du drikker to kopper kaffe så er det bedre enn å ikke drikke noe, det er liksom ikke sånn at to kopper inn betyr tre kopper ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Drikker ikke kaffe jeg, vann er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå