Gå til innhold

mens jeg sitter på gjerdet og venter...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stian_*
Skrevet

hmmmm....så sitter jeg her da på gjerdet og dingler med beina jeg har møtt ei jente og vi har holdt på nå i nja 3 mnd tid. det har vært kjempe fint, vi trives godt sammen, god sex og alt er bra, men jeg spurte henne engang , er du forelsket i meg? litt svarte hun.litt tenkte jeg,joda, bedre enn ett nei ihvertfall :) vi møtes fremdeles, og alt er flotters, men hun har en x som nå har sneket seg inn i livet hennes igjen. han sendte tillfeldig en" feil" melding en kveld og vips så er han i livet hennes igjen. hun sier de bare er venner, men de skriver masse meldinger og har møttes noen ganger.Hun snakket med han på telefonen og hørtes jo helt deperat ut for å beholde han som venn. jeg satt ved siden av og fikk jo med meg hele samtalen. herregud tenkte jeg, denne samtalen her hadde jeg da aldri tatt når den nye"kjæresten" sitter ved siden av. ell jeg er da sånn at x er x jeg da. og det er jo en grunn til at man sjeldent har god kontakt med xene sine etter endt forhold.Men bobla sprakk når jeg fikk vite at han hadde spist middag hos henne, den dagen jeg egentlig skulle komme. jeg hadde gledet meg til å se henne..hadde de planene klare, men nei, vi spiser heller middag med xen. tingen er at jeg liker denne jenta veldig godt, men xen setter ett hinder for meg...jeg blir irritert når han sender meldinger når jeg er hos henne.for meg virker det som om hun er mer opptatt av xen sin enn meg.jeg prøver å la være å tenke så mye på det, men det er ikke alltid like enkelt... hva bør jeg gjøre egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett, du finner deg en annen jente.

Du skal ikke finne deg i slikt bare fordi du liker henne.

Hun er "litt" forelsket i deg? Høres mer ut som om du er leketøyet hennes mens hun og eksen finner utav ting.

Skrevet

Du ber henne velge deg eller eksen.

Skrevet

hmmmm....så sitter jeg her da på gjerdet og dingler med beina jeg har møtt ei jente og vi har holdt på nå i nja 3 mnd tid. det har vært kjempe fint, vi trives godt sammen, god sex og alt er bra, men jeg spurte henne engang , er du ...

Hei på deg "stian"

vet du at jeg er akkurat i den samme situasjonen selv.. men jeg har funnet ut at xen hennes gjorde en glipp en gang, og han virker som typen til å gjøre enda en glipp til om ikke så lenge. jeg tok det hardt første gangen jeg også at xen til ei jeg er forelsket i, driver å sender meldinger til henne. men så kom jeg på en ting. hun sier det ihvertfall og viser meg meldingene som han skriver til henne, det er faktisk bare daglige ting de driver å sender om. jeg ble sjalu og irritert i begynnelsen, men nå bryr jeg meg ikke lenger :) han skal da ikke få vippe meg av pinnen med det første nei. jeg spurte rett ut om hun savnet han og fikk svaret på at det gjorde hun ikke. så jeg stoler på henne på det.selvfølgelig liker jeg ikke at hun møter han, men hun vet sikkert hva hun gjør. det er bare henne som taper på det om hun gjør noe:)og det at hun sier at hun er litt forelsket i deg er en bra ting. kanskje hun har blitt såret mange ganger.. og vil nå gå forsiktig frem.

Gjest singel lesbe
Skrevet

Kan du snakke med henne om det? Prøve å forstå henne (og vurdere for deg selv etterpå) og også forklare hvordan du opplever det, og bakgrunnen din for dette (ditt forhold til ekser ol.).

Håper alt ordner seg til det beste for deg :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

1. Ikke prøv å hold på henne eller kryp etter henne.

2. Gi henne klar beskjed om at hun kan ikke spille på to typer samtidig og at du avslutter.

3. Gi henne beskjed om at du ikke kommer til å ta kontakt med henne. Dersom hun har gjort seg ferdig, helt ferdig med tidligere forhold så kan hun sende en melding.. men ikke før.

4. Dersom hun sender en melding så svarer du ikke de første tre dagene og den meldingen du eventuelt sender tilbake er et klart spørsmål om hun er HELT ferdig med tidligere forhold.

... gir hun ikke et tindrende klart svar tilbake på det så går du frammover i livet og ser deg ikke tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...