glamorous Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 (endret) www.rapunzelofsweden.com har utrolig god kvalitet på sine extensions. de har mye forskjellig å velge mellom, clips, clips all in one, skinweft/tape, keratin og mer. de har utrolig billige priser fra før, men jeg har en rabattkode som gir deg 15% avslag igjen, Håret er 100% remyhår og holder seg utrolig bra. Har du spørsmål angående dette spør her. Endret 23. april 2009 av Furstina
nadinice Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hvor mykt er det europeiske haaret i forhold til tempel haar? Har du prövd micro ring metoden för?
glamorous Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Hvor mykt er det europeiske haaret i forhold til tempel haar? Har du prövd micro ring metoden för? Europeisk er Et hår som er tynnere i hvert hårstrå, og som passer nordiske hoder best. Det europeiske håret er mykere enn annet hår, også mykere enn indian hår (tempelhår) Microringer er extensions festet med silicon på innsiden for å beskytte ditt eget hår, med minimal slitasje og minimal fare for å trekke ut eget hår. Hår og ring integreret i ett - me en påsatt loop tfor å trekke hver enkel streng av ditt hår igjennom ringen. Jeg har ikke prøvd denne metoden før, jeg sverger til tape extensions:) Men kan tenke meg det er en bra metode med tanke på minimal slitasje av eget hår o.l.
Furstina Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå