Mermaid Blues Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Min samboer og jeg skal til Barcelona i høst, og planen er å leie en bil og ta et par dager i Andorra med samme. Vi kommer til å bo midt i sentrum av Andorra La Vella. Synes det er litt vanskelig å finne noe særlig info på nett, og reiseguider kan jeg nok se langt etter :gjeiper: Noen som har vært der og har noen tips? Vi er åpen for alt, og vil gjerne ha noen fine naturopplevelser med oss i bagasjen hjem
Pjukset Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg har vært i Andorra, men dette er mange år siden. Jeg kan ikke komme med så mange utflukt/severdighets tips fordi jeg husker for lite, men jeg husker godt veldig vakker natur og hyggelige spisesteder. Jeg skal definitivt tilbake dit
Mermaid Blues Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Høres kjempebra ut Bra mat og natur er det vi håper på, blir sikkert bra med sightseeing i Barca uansett. Vi vurderer å dra innom Sant Julià de Lòria (siden jeg heter Julia og sambo synes det er litt festlig...) også har vi hørt at El Serrat er nydelig, så håper å rekke alt Googler som en gal for å finne info, så om flere har vært der blir jeg kjempeglad for innspill
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg fant et bilde av meg i Andorra, der står jeg i vakkra landskap med masse svingete veier langs bratte fjell. Veldig fint
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Dette får meg til å tenke på Cadaques, en bitteliten landsby nord-øst i Spania. Jeg husker jeg satt der solbrent og lykkelig som barn, også dro vi på dagstur til Andorra og kjøpte kassettspiller på et giga-kjøpesenter Jeg tror jeg må tilbake dit, både Cadaques og Andorra Skal dere bare være i Andorra?
Mermaid Blues Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 Utgangspunktet vårt er en uke i Barcelona, og så er planen å leie bil og kjøre til Andorra for 2-3 dager Hehe, kassettspilleren din fikk meg til å tenke på at samboeren min fortalte at han var en snartur innom Andorra for noen år siden for å kjøpe seg MD-spiller siden det var mye billigere enn i Spania...jeg burde vel se etter en IPod med samme jeg er der for å følge opp trenden? Men har generelt fått inntrykk av at shoppingen er veldig bra der, så tipper det blir litt av det uansett
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Jeg minnes et gigantisk kjøpesenter med masse herlige ting å kjøpe. Mulig alt virket gigantisk fordi jeg var liten, men det var ihvertfall mange butikker
Chica Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Jeg har vært der på dagstur. Tror vi måtte ha gått glipp av det kjøpesenteret. Fant lite butikker, og mye var stengt siden vi var der i siestaen. Vi så på noe elektroutstyr, men fant ut at det var billigere her i Norge, så kjøpte ingenting. Er billig sprit i Andorra i følge de vi bodde hos i Frankrike. Veldig fin natur, tror det kunne vært bra og vært der på vinteren og stått på ski!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå