Gå til innhold

Er du oftere inne på KG når det er sommer og det er stille på jobben?  

1. 1. Er du oftere inne på KG når det er sommer og det er stille på jobben?

• Ja, KG gjør at jeg kommer gjennom kjedelige jobbdager
      23
    • Ja, men bare litt
      8
    • Nei, samme som før
      5
    • Mindre enn før
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg sitter mye mer og fikler på KG nå når kontoret er tømt for folk, temperaturen stiger til 30 grader (INNE!) og man bare er misunnelig på alle som er på stranda. Har ting å gjøre, men ikke driv.

Flere som har det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Det er ikke stille på jobb, men jeg sitter mye på KG likevel, jeg... ;)

Er liksom i feriehumør og ferietempo, og da passer det å følge litt ekstra med på KG i steden..

Skrevet

Litt, sitter altfor mye her inne uansett jeg, selv utenom sommer/ferietidene... :oops:

Men at KG hjelper meg igjennom kjedelige dager, med altfor mye kjedelige arbeidsoppgaver, det er sant. Men det gjelder ellers også... (og ja, jeg SKAL bytte jobb, må bare få flytting på plass først, også finne ut hva jeg faktisk har lyst til...) :ler:

Skrevet

Jeg går inn på kontoret og får ikke gjort stort tenkearbeid. Ikke fysisk heller nå i varmen. Tar ofte pauser inne på Kg - dvs. det jeg gjør ellers kan egentlig fylle pausene til vanlig... Nå er alt satt på hodet.

Varmt. 30 grader i skyggen.

Blæk. Varmt ute og - verre enn i går.

Skrevet

Kjenner meg igjen i beskrivelsen din Aline! Kjedelig jobb, kjedelige oppgaver... Men det å få ny jobb er ikke bare-bare. Har søkt 15 jobber hittil i år... ikke noe napp. Det er mange om beinet!

Skrevet

Jeg er mye inne paa KG naard et er stille paa jobben. Fint aa ha noe aa gjoere naar en kjeder seg...

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har ikke anledning til å være på Kg fra jobb, har ikke tilgang til pc i min jobb (jaaaaaaa, jeg er aktiv jobbsøker, men det er ikke lett)

Det blir vesentlig lavere produktivitet på sånne varmer, og hadde blitt en del KG om jeg hadde hatt muligheten. I stedet spiller jeg "snake" på mobilen (jeg har en gammel mobil) til batteriet er nesten tomt...

Skrevet

Kan ikke surfe på nettet på jobben.... Så det er alltid hjemmefra når jeg stikker innom her....

Skrevet

Jeg er her mye nå om dagen - temperaturen inne er sval og deilig - men jeg er helsløv selv om jeg egentlig har nok å gjøre - ingenting som haster veldig.

Skrevet

Kan heller ikke surfe KG på jobben og det tror jeg er like bra!

Skrevet

Jeg er her MYE mer nå på sommeren når det er såååå stille på jobb. Synes det er koselig å være her, også går tiden så mye, mye fortere!

Skrevet

Desverre sitter jeg i ett åpent landskap. Det sørger for en skikkelig arbeidsmoral. Selv når jeg er mer eller mindre alene i hele lokalet, eller når jeg sitter i en krok med min laptop, ja, så bruker jeg KG bare hjemme. Når jeg er på jobb så er jeg der. De betaler for min arbeidskraft. Vil ikke ..kan ikke....men nå i ferien? Sjekker KG helet tiden. Men KG er jo stille om sommeren!! Savner MANGE brukere!!!!

=)

Men koser meg med dere!

*smask*

OY..og det er FREDAG...LOVE IT!=)

Skrevet
Jeg er her mye nå om dagen - temperaturen inne er sval og deilig - men jeg er helsløv selv om jeg egentlig har nok å gjøre - ingenting som haster veldig.

:enig:

Skrevet

Å ja. På jobben min kommer det i perioder masse folk, og i andre perioder er det stille. Nå er det VELDIG stille, og for å få tiden til å gå, så kommer jeg hit. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...