IloveNY Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg har nå etter å ha vært mørk brun på håret i noen år valgt å bli lys til mellom blond. Men jeg synes ikke det er noe særlig fint med mine bryn som er veldig mørk blonde, nesten brune til det lyse håret... Jeg vet at det er mulig å bleke bryn, men jeg lurer på om noen har erfaring med hvor ofte det må gjøres og hvordan resultatet vil bli??
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Har lysnet øyenbrynene mine flere ganger. Jeg synes det ble bra. Jeg bruker blekemiddel til ansiktshår. Det er enklest, fordi du da kan blande akkurat så mye som du trenger til å bleke øyenbrynene med. Det er lett å se hvordan fargen bleikes, og det er da bare å vaske vekk når du er fornøyd. Jeg bruker å la det virke i ca. 10 minutter, og det pleier å holde her.
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 kommer vel litt ann på fargen man har på brynene fra før av men.. med nå tenker jeg ganske mørke bryn som skal bli litt lysere/askbrun farge.. ikke rødlig altså men naturlig lysere enn mørke.. er ikke noe fare for at det blir orange bryn hvis man bare bleker de med disse øyebryns-bleke produktene da???
Lenore_212 Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Har lysnet øyenbrynene mine flere ganger. Jeg synes det ble bra. Jeg bruker blekemiddel til ansiktshår. Det er enklest, fordi du da kan blande akkurat så mye som du trenger til å bleke øyenbrynene med. Det er lett å se hvordan fargen bleikes, og det er da bare å vaske vekk når du er fornøyd. Jeg bruker å la det virke i ca. 10 minutter, og det pleier å holde her. hva heter produktet og hvor får du kjøpt det??? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå