Gå til innhold

Noen som vet hvor man får tak

Anbefalte innlegg

Gjest bridezilla
Skrevet

Jeg har lett på nett... på holms bakeri, kristines franske fristelser osv osv... men jeg klarer ikke å finne noe annet enn "vanlig" fine kaker..

Jeg er på utkikk etter noe helt spesielt men klarer ikke å se utifra nettsidene at det er noen i norge som virkelig lager spesielle kaker. ??

Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et tips er å lete litt etter bilder på nettet av type kake du kunne ønske deg, og ta kontakt med konditorer og høre om det er noe de kan klare å lage.

Her finner du forresten mye kult: http://weddingcakecreations.com/gallery.asp

Endret av Lilly-L
Skrevet

Hos festkaker.no finnes det mange flinke hobbybakere, kanskje ta kontakt med noen av dem?

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Vi bestilte vår fra Chocolat, helt fantastisk!

Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Jeg har lett på nett... på holms bakeri, kristines franske fristelser osv osv... men jeg klarer ikke å finne noe annet enn "vanlig" fine kaker..

Jeg er på utkikk etter noe helt spesielt men klarer ikke å se utifra nettsidene at det er noen i norge som virkelig lager spesielle kaker. ??

Noen som har tips? :)

Hvor holder du til i landet da? Hvis du bor i Oslo prøv Sverres konditori på Frogner i Oslo. Olympisk mester i kokkekunst (desserter). Nydelige kaker som kan være litt utenom det vanlige.

Skrevet

Jeg ville helt klart spurt her. :) Hvis du vil ha litt inspirasjon anbefaler jeg å titte På den siste linken er det så mye bilder, og så fantastiske kaker at jeg kan sitte i timesvis å titte! :nigo:

Skrevet

Flickr.com er ogsaa en fin side for kakeinspirasjon. Kan sitte i evigheter og soeke rundt paa den siden :jepp:

Skrevet

Jeg fant et bilde på en amerikansk nettside, sendte bildet til Favorit Bakeri på Stømmen storsenter og de hadde ingen problemer med å lage den! :-)

post-18129-1240508871_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...