Gjest bridezilla Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg har lett på nett... på holms bakeri, kristines franske fristelser osv osv... men jeg klarer ikke å finne noe annet enn "vanlig" fine kaker.. Jeg er på utkikk etter noe helt spesielt men klarer ikke å se utifra nettsidene at det er noen i norge som virkelig lager spesielle kaker. ?? Noen som har tips?
Lilly-L Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 (endret) Et tips er å lete litt etter bilder på nettet av type kake du kunne ønske deg, og ta kontakt med konditorer og høre om det er noe de kan klare å lage. Her finner du forresten mye kult: http://weddingcakecreations.com/gallery.asp Endret 21. april 2009 av Lilly-L
GodsChild Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Hos festkaker.no finnes det mange flinke hobbybakere, kanskje ta kontakt med noen av dem?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Vi bestilte vår fra Chocolat, helt fantastisk!
Kanutten Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 23. april 2009 av Arwen
Musihus Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg har lett på nett... på holms bakeri, kristines franske fristelser osv osv... men jeg klarer ikke å finne noe annet enn "vanlig" fine kaker.. Jeg er på utkikk etter noe helt spesielt men klarer ikke å se utifra nettsidene at det er noen i norge som virkelig lager spesielle kaker. ?? Noen som har tips? Hvor holder du til i landet da? Hvis du bor i Oslo prøv Sverres konditori på Frogner i Oslo. Olympisk mester i kokkekunst (desserter). Nydelige kaker som kan være litt utenom det vanlige.
Hexagon Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg ville helt klart spurt her. Hvis du vil ha litt inspirasjon anbefaler jeg å titte På den siste linken er det så mye bilder, og så fantastiske kaker at jeg kan sitte i timesvis å titte!
GodsChild Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Flickr.com er ogsaa en fin side for kakeinspirasjon. Kan sitte i evigheter og soeke rundt paa den siden
Nemii Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Jeg fant et bilde på en amerikansk nettside, sendte bildet til Favorit Bakeri på Stømmen storsenter og de hadde ingen problemer med å lage den! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå