Gå til innhold

Lakkerte negler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

Velger mange jenter å ha lakkerte (og lange) negler kun fordi dere selv synes det er pent, eller foretrekker dere gutter neglelakk på jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moden mann
Skrevet
Velger mange jenter å ha lakkerte (og lange) negler kun fordi dere selv synes det er pent, eller foretrekker dere gutter neglelakk på jenter?

Har svart på lignende spørsmål flere ganger her inne, men spennende emne, så greit for meg...

Det viktigste for meg er lengden på neglene, de bør være min. 0,5 cm og gjerne opp til 2 cm. utenfor fingertuppen. Hvis de er i øvre del av dette nivået blir jeg helt satt ut, med kribling i magen og skjelving i knærne, og desperat etter å få fortalt damen hvor stilig jeg syntes hun er. Formen bør være litt avrundede grensende til spisse, men det går med firkantede også.

Dette er det viktigste, men må nok innrømme at neglelakk gjør dem enda mer sexye, spesielt i skinnende mørkerød eller rosa farge.

Korte lakkerte negler er turn-off, og ser bare 12-åring aktig ut for meg. Men ser at det er litt på mote igjen.

Som du skjønner er jeg det man kaller fetisjist på området. Hvis en dame med lange negler på toppen av det hele av og til røyker, og hun gjør det classy og elegant, nærmest klikker det for meg.....

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet

Jeg har lange pene velstellte og lakkerte negler fordi jeg syns det er pent , men tror ikke gutta har så mye imot de heller. Men jeg har de for min egen del og kun for meg selv at jeg har lange negler ...

Skrevet

viktigste er at de er nylakkerte, rene og like lange. Med overlakk som er gjennomsiktig holder lakken 1 uke om du tar på ett lag hver dag!

Nydelig med velstelte neiler på hender og føtter. Det gutter ikke liker er halvspiste og avskalling på neiler , who does??

http://images.google.no/images?gbv=2&h...mp;aq=f&oq=

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Damer skal definitivt ha lange negler:)

Synd at så mange har så korte guttete negler.

Enda bedre om dem er lange og velstelte med neglelakk;)

det gir lissom prikken over i`n:) (alt dem tar på og gjør får da en ekstra sjarm av deres femeninitet:)

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Alt kommer vel an på hva man jobber med.

Det går liksom ikke helt greit å jobbe som arkeolog for eksempel med 2 cm lange lakkerte negler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...