Gå til innhold

Undertøy i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bruden_*
Skrevet

Noen som vet hvor man kjøper brudeundertøy i Kristiansand?

Var innom på Rasmus Tallaksen for en stund siden, der hadde de ingenting, på Change hadde de ett sett, men har lyst til å kunne ha noe å velge mellom når jeg skal kjøpe!

Har lyst på korsett, men trenger ikke være sånn "ordentlig" korsett som holder alt på plass, for er ett kjempebra korsett i selve brudekjolen. Men brudesaslongen har sagt at jeg godt kan ha korsett under hvis jeg føler for det, kommer ikke til å se det gjennom.

Vil bare ha undertøy som er litt sexy og brudeaktig, og da er det korsett som gjelder for min smak:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hvor man kjøper brudeundertøy i Kristiansand?

Var innom på Rasmus Tallaksen for en stund siden, der hadde de ingenting, på Change hadde de ett sett, men har lyst til å kunne ha noe å velge mellom når jeg skal kjøpe!

Har lyst på korsett, men trenger ikke være sånn "ordentlig" korsett som holder alt på plass, for er ett kjempebra korsett i selve brudekjolen. Men brudesaslongen har sagt at jeg godt kan ha korsett under hvis jeg føler for det, kommer ikke til å se det gjennom.

Vil bare ha undertøy som er litt sexy og brudeaktig, og da er det korsett som gjelder for min smak:)

Slet veldig med å finne noe selv, men endte opp med ett sett fra Change. Har vært overalt, både Kr.sand og Arendal.

Gjest bruden-TS
Skrevet

Enn i Stavanger da? Noen tips der? For har mulighet til å få handlet der før bryllupet:)

Skrevet

Vet ikke om noen butikker, men hva med å sjekke på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...