Livets datter Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Kan noen vennligst fjerne denne fra smiley-registeret? Han er prikk lik den slemme klovnen i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Hadde gledet meg til en god natts søvn inatt, men det tror jeg utgår med høye kneløft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Klovnen i IT er vel ikke noe skummel vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Klovnen i IT vil spise deg opp i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Pennywise er da kul: Bildet er fjernet! Klippet fra reglene: Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine, annet enn våre automatisk genererte smilefjes. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Stakkars LD, nå er de slemme med deg. Er denne bedre da? :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juli 2003 Klovnen i IT vil spise deg opp i natt! Slemme Starfish. Bra jeg ikke så denne før nå! Stakkars LD, nå er de slemme med deg. Er denne bedre da? :kysse: Ja, det var bedre. Takk (rekker litt tunge til Starfish) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 19. juli 2003 #9 Del Skrevet 19. juli 2003 Hva er klovnen i IT?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. juli 2003 #10 Del Skrevet 19. juli 2003 tittipus Som "the clown at midnight", filmen, altså. www.thefleshfarm.com/itCR.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #11 Del Skrevet 19. juli 2003 Fanker'n! Også jeg som skal være alene hjemme i mange dager *grøsse* Synes, LD, at du burde holdt deg for god til å drive og hause opp skræmmestemning her inne. En søt liten fyr med røde ører ble med ett noe ekkelt som kan dukke opp under sofa'n, kravle gjennom PC-skjermen mens i dusjen, poppe opp av sluken på badet, kravle opp av doskåla, ligge gjemt under senga... gjemme seg som en av fluene i vinduskarmen om dagen, bo inni kattepusen til nabo'n, Nei, fy flate! Vil ikke være her no'mer!!! Hvorfor har KG blitt så skummelt egentlig??? PR-gimmick? Spekulativ profilering? Synes denne er nifs også, jeg: Husker Nelle brukte denne hele tiden. Nifs, er den. Maiken *skjelve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 21. juli 2003 bo inni kattepusen til nabo'n, Ja, spesielt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. juli 2003 #13 Del Skrevet 21. juli 2003 I går kveld...så bodde den inni et stankelbein! Som fløy etter meg, halve kvelden! Måtte stoppe et øyeblikk, mens i farta, og sjekke om stankelbeinet hadde røde ører, men hvis den hadde det, så hadde den dekt dem bak øreklaffene sine. Den dukket opp hele fordømte tiden og skremte vettet av meg sånn ca 9 ganger, tenker jeg. Dette er din feil, LD! Kjente håret reiste seg på hodet mitt og gjorde at jeg så fryktelig rar ut pga langt hår. Så nærmest ut som om jeg hadde en GRORUDPALME (Trøffel vet hva dette er) på hodet, bortsett fra at det manglet hårstrikk :o (elsker å fortelle spøkelseshistorier! Tipper denne er noe av det skumleste du har hørt. Noensinne *grøss*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #14 Del Skrevet 21. juli 2003 Dæven, Grorudpalme! :o :smilejenta: (det nærmeste jeg kom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå