Imax Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg har en blogg på blogspot, og skulle egentlig gjerne blogge på to språk. Har du erfaring med dette? Har du lest en blogg der du synes det fungerer greit og hvordan er det gjort der? Av det jeg har sett av tips så er det beste forslaget å sette opp en blogg til og speile bloggen og linke til. Det virker litt tungvint. Har til nå skrevet både norsk og engelsk i samme blogginnlegg, og det er litt slitsomt å lese (og irriterende...) Noen tips og innspill? Skriv gjerne link til en blogg som har to språk! Endret 21. april 2009 av Imax
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Du må sette inn tallet du skal ha inn i en celle. Deretter bruker du funksjonen CONCATENATE. Litt usikker på hva den heter på norsk, muligens sette sammen eller samle? Dette må du gjøre i en ny kolonne, men du kan enten skjule den gamle eller klippe og lime slik at du får med innholdet videre (altså uten formelen).
Imax Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Sorry, dette skjønte jeg ingen ting av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå