Xtra_lilje Skrevet 21. april 2009 #1 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Litt bakgrunnsinfo først: i januar fikk jeg et impulsivt innfall og tok en drop-in time hos en tilfeldig frisør. Jeg ønsket kun å stusse et par centimeter av frisyren for å friske den opp. Jeg hadde da hår hvor det meste var like langt med litt oppklippet frisyre. Jeg aner ikke hva som skjedde der inne, men jeg endte opp med å få klippet en slags ”krone” rundt hele hodet; dvs at luggen(som går litt nedenfor ørene) og håret rundt resten av hodet er like langt, og så er resten av håret i en lengde.. når jeg føner håret, ser jeg regelrett ut som en sopp. Vært mange sure dager etter den klippen, og jeg var faktisk ganske fornøyd med håret mitt før dette frisør besøket... har siden januar gått med håret i hestehale, og den føles veldig pistrete ut; fordi det er så vidt den flotte ”kronen” min når bak i strikken..... I tillegg er det mange skjeve klipp, som ikke gjør ting så veldig mye bedre. Nok sutring. Jeg er nå på nippet til å bare rett og slett klippe meg kort; eller hvertfall halvlangt,slik at det går an å få håret mitt til å føles som en frisyre. jeg har spart til langt hår i åresvis, og var ganske god på vei ( det er "restene" av håret som slapp unna krone-klippen bevis på ) men jeg vet ikke om jeg orker å se ut som jeg gjør nå hodet. Noen som vet om bilder av fine, halvlange frisyrer? Jeg har ganske frikantet ansikt, med store øyne, liten nese og medium stor munn. Pannen min er verken lav eller høy. Vedlagt bilde viser hvordan jeg føler meg med utslått hår... Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 12. mai 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bardot Skrevet 21. april 2009 #2 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) OJ! det var som om jeg skulle skrevet det selv.. Jeg var også hos frisøren for litt siden og skulle stusse fordi jeg sparte til langt, endte opp med nettopp samme rare krone som du sier.. mens det under er langt.. helt merkelig. Jeg har forresten også firkantet ansikt, store øyne, liten nese men også stor munn. Så, virkelig som om jeg skulle skrevet det selv.. Jeg har bare valgt å ta det korte bak med klyper/spenner og resten hengende. Som på bildet mitt ser jeg nå... Fungerer egentlig greit, jeg kan jo bare glemme å ha det ned, og hestehale føler jeg ikke at jeg kler.. Så planen er å bare la det gro i denne frisyren, og få noen andre til å stusse det lengste så det til slutt blir like langt igjen. Endret 21. april 2009 av Bardot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 23. april 2009 #3 Del Skrevet 23. april 2009 Slenger med på bølgen av misfornøyde frisørkunder. Hadde halvlangt blondt hår, men kom ut med kort, oppklippet kobberrødt hår!! Da skulle vi bare klippe litt opp og legge i mørkere striper (herregud!) Nå, etter en tid, har jeg fått lysnet det tilbake og har en kort, snerten bob. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2009 Vekker denne tråden til live igjen Har nå bestilt frisørtime på fredag, hos Max Milan her i Bergen. Ønsker tips til frisyrer, til mitt firkantede ansikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 12. mai 2009 #5 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå