Gjest Leif Skrevet 29. mars 2010 #21 Del Skrevet 29. mars 2010 Vel, jeg har litt høyt blodtrykk (130/90) og 50 i hvilepuls. Den lave hvilepulsen har jeg hatt siden jeg trente og konkurrerte i utholdenhetsidrett som ungdom, den sier neppe mye om min nåværende helsetilstand. Individualitet innen helse åpner for at BT/ puls kan variere. Det som er skadelig for din kropp kan være ok for min, 138/75, puls 76. Er 33 og trener regelmessig, men mindre og mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birthe Skrevet 14. november 2011 #22 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, jeg har litt høyt blodtrykk (130/90) og 50 i hvilepuls. Den lave hvilepulsen har jeg hatt siden jeg trente og konkurrerte i utholdenhetsidrett som ungdom, den sier neppe mye om min nåværende helsetilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hhh Skrevet 20. januar 2012 #23 Del Skrevet 20. januar 2012 j har blodtrykk 95/60 og 135 på hvilepuls. dette er så slitsom, og sånn er det hele tiden. jihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå