k1kk1 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hei Typen min har et problem med shampoo og balsam, fordi han har veldig sensitiv hodebunn. Han begynner å klø av det meste, og har prøvde masse dyre ting fra frisørsalonger og over nett, men ingenting hjelper. Han har bursdag i mai, og derfor tenkte jeg å prøve å finne noen oppskrifter på hjemmelagde hårkurer som han kunne prøve. Jeg har funnet e par, men siden jeg leser veldig dårlig engelsk, har jeg bare lett etter norske. Det jeg er ute etter, er en hårkur som noen allerede har prøvd, sånn at jeg vet at den virker og sånn. Tror han hadde satt veldig mye pris på det. Jeg er ute etter både hårkurer (Som skal vaskes med shampoo og balsam etterpå) og erstatninger for shampoo og balsam. Takk på forhånd=)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jojobaolje fungerer stort sett godt for mange. Ellers er urterkam uparfymert shampoo noe av det reneste jeg har funnet til nå, og en av få ting jeg ikke klør av.
k1kk1 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk! Skal foreslå det for ham, og kanskje se om jeg finner noe sånt selv jeg kan kjøpe til ham=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå