Felix Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Klarer ikke å tenke jobb. Og ikke engang bryllup! Er det noe lov for hvor varmt det kan være på en arbeidsplass? Hilsen smeltende Felix..
meta Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Her er det 31 grader.. Klarer ikke å konsenterer seg om jobb i den varmen nei, men KG derimot er det veldig lett å svippe innom
Soul Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Ikke engang bryllup ? :D Da er det varmt da...og jeg som skal jobb om en og en halv time....sukk
Gjest lmari Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Sorry - ingen lov som sier at du kan gå hjem når det er over 30 grader eller noe i den duren. Men Arbeidstilsynet anbefaler ikke temperaturer over 26 grader ved lett fysisk arbeid...
Imax Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Helvetes varmt her også. Skjønner ikke hvordan det går an å bygge skyskrapere, broer, tuneller osv, og så går det ikke an å få en normal temperatur på et kontor. Så da blir det mye tid her inne på KG!
bizzy Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 :o Oj, trodde jeg hadde det ille.. Her er det bare 28,6 grader Må innrømme at arbeidsmoralen ikke er på topp.... hodet er tungt og konsentrasjonen den har løpt og gjemt seg
Felix Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2003 Ja, må innrømme at det blir litt surfing her på KG i varmen..
minniepus Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Har ingenting å gjøre allikevel jeg. Alle har tatt ferie. Så jeg strikker litt, surfer litt og leser litt (Harry Potter).
Gjest Helenius Skrevet 16. juli 2003 #9 Skrevet 16. juli 2003 OK, alternativene er: - vinduet igjen - uutholdelig varmt. - vinduet oppe - bråk på somalisk og automobilsk fra gata og fortsatt ganske varmt - gå hjem? Bare to timer igjen :o Heldig dere som ikke har noe å gjøre. Jeg har en del å gjøre men klarer ikke konsentrere meg uansett.. Hva om vi LAGER en lov mot varme på arbeidsplassen? Hæ? Da må vi kanskje bli politisk aktive og ikke henge så mye på KG. Kanskje vi heller må la være.
Felix Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2003 Eller hva med å kombinere det.. "Nytt parti vil på tinget! KG, for de som vil ha det kaldere på jobben! Formann Nikki og nestformann Camie uttaler.. "
waco Skrevet 16. juli 2003 #11 Skrevet 16. juli 2003 Denne tråden skal jeg f#%#¤%#¤ meg hente igjen i vinter.
Felix Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2003 Da har parti KG som parolesak: Ja, til snø på julaften!
minniepus Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Jeg fryser hele vinterhalvåret, enten jeg er ute eller inne, så jeg synes det er litt greit og...
Mitsi Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Heldig dere som ikke har noe å gjøre. Jeg har en del å gjøre men klarer ikke konsentrere meg uansett..quote] Har det på samme måte, har flere oppgaver som må gjøres innen torsdag ettermiddag, slik at jeg kan ta ferie. Men jeg klarer ikke å konsentrere meg. Null arbeidslyst, og null fungerende hjerneceller, (tror de har tatt et bad) Har ikke noe imot varme, men jeg har mye imot å jobbe i varmen. JEG VIL HJEM
Gjest Helenius Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Denne tråden skal jeg f#%#¤%#¤ meg hente igjen i vinter. Shhh... når vinteren kommer har jeg forflyttet meg til en lesesal på Blindern. Der er det enten dritkaldt eller superdupervarmt helt uavhengig av årstid...
Kaktus Skrevet 16. juli 2003 #17 Skrevet 16. juli 2003 Kan nesten ikke klage jeg da - har herlig fungerende air condition inne - og mulighet for å ta med meg litt jobb ut på terassen i ny og ne... Men siden jeg ikke har noen ferie i sikte før i slutten av august, får man nyte de solstrålene man kan!
Gjest Helenius Skrevet 16. juli 2003 #18 Skrevet 16. juli 2003 Da har parti KG som parolesak: Ja, til snø på julaften! Dette MÅ vi jo kunne hanke inn 3000 underskrifter på? Er det ikke det som trengs for å stille liste? Jeg skriver under: 1. Helenius
Furstina Skrevet 16. juli 2003 #19 Skrevet 16. juli 2003 Vi har fjärrkyla här Jag tror det är en 20 grader eller så inne på kontoret, svalt och skönt... tyst på telefoner och mail (det är bara KG-mail som kommer fram) Vill i alla fall ligga på en strand med en god bok... och mannen nära till hands. Är trött och vill ha mera semester...
Felix Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2003 Dette MÅ vi jo kunne hanke inn 3000 underskrifter på? Er det ikke det som trengs for å stille liste? Jeg skriver under: 1. Helenius 2. Felix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå