Troyamin Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg kunne gjerne tenke meg noen tips til hvor jeg kan finne gode linker til diverse brukshundsider. Da tenker jeg ikke på diverse hundeklubber, men sider med direkte råd om hvordan trene inn diverse momenter. Det være seg spor, lydighet, gjeting, agility, freestyle osv. Er kanskje flere forumbrukere med hund som kan få nye innspill til hva de kan bruke hunden sin til
Gjest Wind Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Må følge med her. Har tenkt på slike sider selv, men ikke funnet noen enda.
Troyamin Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 www.canis.no www.doggis.no Det er ikke slike linker jeg tenker på. De er jo bare vanlige forum. Det jeg leter etter er direkte linker til spesifikke momentreninger.
Gjest Illiya Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Joda, men det er mange som trener bruks der også, og som har gode tips til det. Har du prøvd google, forresten? Dette dukket opp på mitt søk: http://www.renolen.no/birgit/bruks/bruks.htm
Troyamin Skrevet 21. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2009 Kan uansett legge ut en side jeg liker: gjeterhunden.com Kommer nok etterhvert til å melde meg på helgekurs her med mitt Troll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå