Gå til innhold

sex og samliv

Gjest Gjest_Lille84_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lille84_*
Skrevet

Har en flott kjæreste jeg elsker og er forelsket i. Men det siste året har jeg liksom ikke orket sex. Vet ikke hva som er galt med meg, men han begynner å bli veldig frustrert siden vi ikke har sex. Skjønner han veldig godt. Etter jeg startet i heltidsjobb har jeg liksom alltid vært sliten, og ikke hatt lyst på sex. Tenkte å gå til legen å splrre hva som er galt med meg. For er helt frisk, og kan ikke se hva som påvirker dette.

Sammboeren min sier dette er veldig uvanlig, ihvertfall når jeg ikke kan sette fingeren på hvorfor jeg ikke vil ha sex og hva som er galt med meg. Er det mulig å få hjelp til dette hos lege? Og hvordan type hjelp er mulig. ?

For elsker han så høyt, og vil ikke miste han...

Føler meg så dum. Men får jeg ikke hjelp med problemet snart, går forholdet mitt ihvertfall til H....., og det er det siste jeg vil.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lille84_*
Skrevet
Hormonprevensjon?

bruker cerazette. minipille.. har ikke den lavt hormoninnhold? vet ikke..

Skrevet

Gå til legen for å måle hormonnivåer og jernlager etc. Greit å vite om det er biologisk forklaring eller ikke.

Trener du? Det er viktig at du finner tilbake til hva som kan gi deg mer energi.

De gangene dere har hatt sex det siste året, hvordan har det vært? Har det vært noe som har vært annerledes de dagene? Forsøk å finne frem til hva som gjorde at dere hadde sex da, og gjør mer av dette.

Dette er på langt nær ikke så uvalig som kjæresten din sier. Jeg hadde det også slik, lenge. Det som ble et stort problem i forholdet vårt når dette oppstod var at jeg følte meg "presset" til å få lysten tilbake, og hver gang han tok på meg presset jeg meg selv til å skulle bli kåt. Han ble overivrig de få gangene vi hadde sex noe som igjen ledet til at jeg følte meg presset. Jeg må legge til at han var veldig forståelsesfull og ikke presset meg egentlig, det var bare noe med hele dynamikken mellom oss to som gjorde at jeg endte opp med å presse meg selv. Nå har han blitt flinkere itl å sette pris på kroppslig kontakt uten at han blir overivrig og begynner å forvente sex. Dette gjør at jeg ikke lenger presser meg selv, fordi jeg vet at han ikke forventer noe og er glad for den kosen vi har om den leder til sex eller ikke. Dette ble det som var vendepunktet for oss for å i det hele tatt kunne starte med å finne tilbake til det vi hadde. Det holdt ikke at han var forståelsesfull og tolmodig, han måtte oppriktig akseptere meg og skjønne at han ikke kunne forvente sex hver gang vi var nakne sammen. Ikke før jeg vikrelig innerst inne opplevde denne aksepten kunne jeg slappe av og faktisk nyte det at han tok på meg.

Vi har ikke kommet i mål enda. Jeg jobber enda med lysten (onanerer, forsøker å tenke mer på sex og fantasere i løpet av dagene), men de gangene vi har sex har vi fantastisk god sex og jeg ha da virkelig virkelig lyst på ham. Det ble en vanskelig dynamikk. Hos oss handlet det både om meg og om oss, men ikke før oss var fikset klarte jeg å nyte nok til å kunne fokusere på hva jeg kunne jgøre og trengte for å få mer lyst.

Skrevet
bruker cerazette. minipille.. har ikke den lavt hormoninnhold? vet ikke..

Joda, den er ikke av de sterkeste. Men kverke sexlysten gjør den like fullt hos mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...