Gjest *Mim* Skrevet 20. april 2009 #1 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skal sette inn et spesialtegn i Word. Vanligvis bruker jeg Sett inn - symbol, men på denne maskinen finner jeg det fader ikke! Ser ut til at Word-versjonen er fra 2002. Hjelp! Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 21. april 2009 #2 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skal sette inn et spesialtegn i Word. Vanligvis bruker jeg Sett inn - symbol, men på denne maskinen finner jeg det fader ikke! Ser ut til at Word-versjonen er fra 2002. Hjelp! Hjelp! Random bilde jeg fant på google: http://k53.pbase.com/o4/33/3233/1/59610570...textsymbols.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan være forskjellige symboler utfra hvilken skrifttype du bruker som Morgause peker på, så sjekk de forskjellige skriftypene om en av den andre har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 21. april 2009 #4 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skal sette inn et spesialtegn i Word. Vanligvis bruker jeg Sett inn - symbol, men på denne maskinen finner jeg det fader ikke! Ser ut til at Word-versjonen er fra 2002. Hjelp! Hjelp! Det verktøyet forsvant for meg også. Her er oppskriften: 1) Velg Verktøy - Tilpass... 2) Velg arkfanen Kommandoer 3) Klikk knappen Ordne kommandoer på nytt 4) Velg menylinje: Sett inn 5) Klikk på Legg til... 6) Velg Sett inn (på venstre side) og Symbol... (på høyre side), klikk OK 7) Klikk Flytt opp/Flytt ned til menyvalget er der du vil ha det 8) Klikk Lukk og Lukk Menyvalget er nå tilgjengelig i Sett inn-menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå