Golosa Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Jeg er naa i gang med planleggingen av min beste venninnes utdrikningslag.. og trenger saart ideer.. Min venninne ville hatt det helt forferdelig om hun skulle bokstavelig talt drikkes ut og drites ut. Det viktigste for meg er at hun har det bra og at det kan bli en minnerik, litt annerledes dag for henne med gode venninner rundt seg. Er det noen som har vaert i eller arrangert tilsvarende u-lag og har ideer, tips og raad?
Imax Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 I mitt utdrikningslag var vi og malte keramikk i et keramikkverksted, og jeg skal få alle koppene. Så var vi og danset linedance med instruktør. tidligere har jeg vært på mavedans. Det er kjempe gøy og noe alle kan være med på.
Golosa Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2003 Jeg leste akkurat i en annen link om utdrikningslaget ditt. Aa male paa keramikk er en kjempebra ide! Hva er egentlig linedance? Takk for tipsene
Imax Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Line Dance er sånn amerikansk dans som alle danser i rekke (line). Det er enkle bevegelser med bena (ikke armer), men det skal gå dødsfort! Så danser man til country, men det kan danses til annen musikk også. Det som er morsomt med dette er at man må ikke kunne danse, nesten ingen har gjort det før, og så er det rett og slett bare gøy! glemte å si at jeg også måtte sy mitt eget antrekk... Det ble ikke spesielt pent, men tekkelig ihvertfall! Og det var morsomt med utfordringen: Sy ditt eget antrekk på en halv time. Som du skjønner ble dette et rett skjørt og en rett topp (heldigvis stretch stoff).
Golosa Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2003 Det hoeres kjempe goy ut, saerlig siden man ikke trenger og vaere super god til aa danse! Har du en link eller navn paa stedet dere gjorde dette?
bizzy Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 Hei. For min venninne hadde vi blandt annet følgende på programmet; :D Velværebehandling på spasenter (2 timer med massasje og div. kroppsbehandling - bruden storkoste seg!) :D Møttes deretter til picknic i badeparken med gode pledd, vin, masse gode oster, kyllingvinger, og masse annen god mat. Vi var heldige med været og brukte et par timer på dette også og fikk snakket masse! Utrolig koselig atmosfære. :D Til kvelden hadde vi aliert oss med endel av mannfolka som serverte et flott grillmåltid ute! Lykke til med planleggingen av utdrikkningslaget!
Gjest Poirot Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Jeg arrangerte utdrikningslag som begynte med at velkledde menn hentet bruden overraskende, og vi satt et annet sted og ventet med full piknik. På kvelden lagde hun mat til alle oss, med mye hjelp. Veldig vellykket (resten ville nok ikke falt i din smak...)
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #9 Skrevet 16. juli 2003 Det har jeg tenkt paa og tror vi kommer til aa ta turen innom en salong for massasje, manikyr, pedikyr el. (ikke ansikt da det er saa naerme bryllupet).. Er det noen som har noen beauty salonger aa anbefale i Oslo vest/sentrum?
Fakse Skrevet 16. juli 2003 #10 Skrevet 16. juli 2003 Jeg fikk bla. en tur på motorsykkel (kvinnelig sjåfør!!), noe jeg satte stor pris på. Elsker å sitte på, men har veldig sjelden sjansen. Fikk ellers en koselig dag med veninner, uten hverken utdriting eller utdrikking. Fikk også masasje og en tur på restaurant med gode veninner.
Golosa Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2003 Tusen takk for gode raad! Piknik i parken mmmm.. jeg blir sulten, jeg
Gjest Liten Skrevet 16. juli 2003 #12 Skrevet 16. juli 2003 Hvis det å male på keramikk falt i smak, så kan du sjekke ut glazed & amused også. Der maler du på porselen og de serverer kaffe o.l. Finnes en på Grünerløkka og en på Frogner.
Imax Skrevet 16. juli 2003 #13 Skrevet 16. juli 2003 Det var på glazed and amused vi var. Line Dance var det på Route 66, som ligger i Kirkegaten (ikke Kirkeveien, men Kirkegaten der Domkirken ligger). Mer vet jeg ikke - jeg planlagte ingen ting! Ellers er jeg personlig mot å la bruden få masjasje/behandling osv. Det koster mye penger (ofte blir utdrikningslag veldig dyre med alt man skal gjøre), og det er utrolig kjedelig for de andre å vente på det. Ofte blir man "sliten" eller avslappet etter noe sånt også, da passer det dårlig med skikkelig fest etterpå.
Gjest Poirot Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Ellers er jeg personlig mot å la bruden få masjasje/behandling osv. Det koster mye penger (ofte blir utdrikningslag veldig dyre med alt man skal gjøre), og det er utrolig kjedelig for de andre å vente på det. Ofte blir man "sliten" eller avslappet etter noe sånt også, da passer det dårlig med skikkelig fest etterpå. Helt enig!! Har en venn som var invitert i et utdr. lag som skulle koste 1500 kr! Hun takket nei...
Golosa Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 16. juli 2003 Ja, hvor mye er det egentlig vanlig aa betale? Jeg har vaert med paa alt fra 1000 NOK til 300 NOK..
Gjest Tabby Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Jeg er også litt imot å bruke så mange penger på noe som bare bruden får. Eller har ikke noe imot det men hadde det ikke vært bedre å gjøre noe som alle får vært med på da? Det er jo det stedet i Oslo, husker ikke hva det heter men der var det noe gladiatorgreier som var kjempekult sa min sambo etter å ha vært der på en kamerats utdrikningslag. Og det var jenter der også. Og et tips, ta med de jentene som skal være med på utdrikningslaget på planleggingen. Hvis jeg skal være med og bruke mange penger på en dag liker jeg å føle at jeg har litt å si jeg også og kan komme med innspill. Sjansen er vel større for at flest mulig blir med også da.
bollapinnsvin Skrevet 16. juli 2003 #17 Skrevet 16. juli 2003 Jeg hadde et supert utdrikkingslag med masse gøy og ingen utdriting: 1) Ble "kidnappet" på jobben av kamo-utkledde jenter en fredag morgen. 2) Var på en låve et sted i skogen ved Lier hvor vi drev med veggklatring, boksing med digre hansker, sumobryting i gedigne drakter og bowling hvor jeg satt inne i kula. Actionfylt og utrolig moro. 3) Massasje med avslappende oljer 4) Grilling, spørre/drikke-lek og skyting av ballonger med x'er på med luftgevær ved et vann i skogen. 5) Bedre middag på en fjell/turist-hytte (der jeg egentlig ville ha hatt bryllupet mitt hvis vi ikke hadde blitt så mange gjester) 6) Nachspiel hos en venninne med bl.a. anonyme presanger også skulle jeg gjette hvilken gave som var fra hvem, samt div. ordleker. Det var en helt utrolig koselig og minnerik dag som jeg aldri vil glemme!
minniepus Skrevet 16. juli 2003 #18 Skrevet 16. juli 2003 Det har vel litt å si hvem som er med / skal drikkes ut. Er det fattige studenter eller rike kvinner i arbeid??? (evt med rike menn...)
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #19 Skrevet 16. juli 2003 I helga ble jeg drikki ut og IKKE driti ut. Forloveren min hadde ordnet en helg i sjoa med rafting, brupendling, grilling og selvfølgelig drikking. Vi var 19 stykker som overnattet i lavo og vi storkoste oss. Jeg og alle (minst like viktig) hadde en kjempe helg. Anbefales!!!
Golosa Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2003 I dette utdrikningslaget blir det en god miks av fattige studenter og rike kvinner.. Jeg "snakker" med de andre jentene, men det er litt vanskelig siden jeg bor i utlandet og en del er paa ferie osv. Men naa har jeg i hvert fall faatt mange supre ideer saa dette skal gaa som en lek.. og blir nok ikke for dyrt heller.. TUSEN TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå