Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg er fryktelig forvirra om dagen, og trenger litt råd..

For åtte måneder siden møtte jeg en mann jeg likte veldig godt. Vi begynte å holde på, og har holdt på siden. Jeg har nok vært ganske forelsket i ham. Vi er ikke sammen, og jeg vet at han er redd for å binde seg.

Han er litt vanskelig å ha med å gjøre. Han er dårlig til å svare på meldinger, og tar iblandt ikke kontakt på et par uker. Han har ikke fortalt om meg til noen av vennene sine, og jeg tror ikke han vil at folk skal vite at vi holder på.

Jeg har ved mange anledninger hatt grunn til å bli veldig irritert på ham. Han ringer meg på kvelden og sier han skal komme en tur og dukker ikke opp, og svarer ikke på telefornen og slike ting.

Jeg føler meg heller ikke helt verdsatt av ham..

Jeg tviler sterkt på at han er helt monogam, og jeg vet at han flørter med andre jenter.

Grunnen til at jeg har blitt i forholdet er fordi jeg har håpet på at vi skal bli sammen, men i det siste har jeg egentlig mistet håpet på det, jeg tror ikke det kommer til å skje. Men jeg vet ikke helt om jeg er klar for å gi det opp, men er lei av at han ikke vil forplikte seg til meg.

Noen måneder etter jeg begynte å holde på med ham møtte jeg en annen mann jeg likte veldig godt, men sluttet å ta kontakt fordi jeg ikke ville holde på med begge samtidig.

Denne mannen er mye mer stabil og til å stole på. Vi er veldig like og jeg likte ham veldig godt, men hadde kommet mye "lenger i prosessen" med fyr1, og valgte derfor å fortsette med ham.

fyr2 bare trakk seg litt unna og vi har egentlig ikke hatt noen ordentlig avslutning. Den siste tiden har jeg tenkt mye på ham og hvordan ting kunne blitt mellom oss. Han er som sagt mye mer stabil og ikke redd for å binde seg. Jeg tror jeg hadde stolt mye mer på ham i et forhold enn fyr1.

For et par dager siden snakket jeg med en venninne som kjenner fyr2. Hun fortalte meg at han likte meg veldig godt, og fortsatt var forelsket i meg, og egentlig bare gikk å "ventet" litt på at jeg skulle ta kontakt.

Dette gjorde meg veldig glad. Jeg har en stund tenkt på at jeg bør avslutte ting med fyr1, men vet ikke om jeg har vært helt klar.

Nå har jeg tatt en liten pause fra fyr1. Har ikke sett ham på 2 uker, og merker jeg savner ham samtidig som jeg kanskje blir klar for å avslutte ting.

Merker også at jeg tenker masse på fyr2, og lurer på om det er fordi venninnen min fortalte meg disse tingene. Kjenner nesten at jeg er litt småforelsket.

Fyr2 er også mye mer atraktiv en fyr1, sånn "teoretisk" sett tror jeg fler kvinner ville falt for ham.

det største problemet er egenltlig at disse to kjenner hverandre litt, og har mange felles venner. Det er derfor ikke mulig for meg å date begge samtidig (og da snakker vi date, ikke holde på)

Jeg er kjempeforvirra og trenger å ta et valg.. Problemet er også at de er litt motsetninger når det kommer til forhold.

Det er fyr1 jeg er forelsket i, men jeg håper ikke lenger på noe forhold. Mens jeg lurer på om jeg avsluttet ting for tidlig med fyr2...

Hva bør jeg gjøre? Setter utrolig pris på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fyr nr2 høres ut som en vinner! men det er min mening! :D

Gjest Gjest_cec_*
Skrevet

Alt kommer vel egentlig ann på hvor langt du vil prøve på fyr2. Jeg skjønner hvordan du har det. jeg hadde det akkurat sånn for ca 1 år tilbake. holdt på med en fyr som jeg var sikkelig forelsket i, men han var redd for å binde seg. kunne gå måneder uten at han tok kontakt, sa han skulle komme mn kom ikke.... men jeg visste at det var han jeg ville ha og var villig til å gi han den tiden han trengte til å bli trygg på meg og seg selv. Nå har vi vært sammen snart 1 år og har blitt samboere. Men som sagt at det året var ikke enkelt men det var verdt det.

Så alt kommer ann på hvor mye tid og energi du vil legge ned i en fyr som er "usikker"...? følg magefølelsen så finner du nok ut av det

Skrevet

Kanskje du burde helle vann over all denne "fyringen" du driver med!

På meg virker du en smule desperat etter å være sammen med noen, koste hva det koste vil, og går dermed hele tiden på akkord med deg selv.

Skrevet
Kanskje du burde helle vann over all denne "fyringen" du driver med!

På meg virker du en smule desperat etter å være sammen med noen, koste hva det koste vil, og går dermed hele tiden på akkord med deg selv.

Holde seg unna gutta er en god ide. Fyr 1 er vel det man kan kalle uforpliktende og useriøs underholdning. Det at han er ustabil er et 90 % sikkert tegn på at han har ei dame til. Du er kone nr. 2.

Jeg har ikke hørt noe negativt om fyr 2. Du kan si at du liker han godt, men at det egentlig er litt tidlig å rote fordi du har litt for fersk kjærlighetssorg i kroppen. Foreslå at dere kan være kamerater i utgangspunktet.

Skrevet

Å avslutte med fyr1 synes jeg er en selvfølge. Hva med å møte fyr2 og se hva som skjer? Tenker ikke på å begynne å date ham med en gang, det er lite lurt om du er forelsket i fyr1, men er jo lov å møte ham og se om du føler noe eller ser potensialet.

Gjest jubalong
Skrevet

fyr1= he's just not that into you.

Dropp han. Har holdt på med en slik en selv.. bortkastet tid.

fyr2 = høres jo super ut!

Avslutt med fyr1 da vel, og få det litt ut av systemet. Møt fyr2 og se hva det kan bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...