Gjest Mama_Nerd Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Spotify er et genialt program. Spill av musikk. LOVLIG! For dere som er stressa. Ikke finner musikken dere trenger. Dette er programmet. Den funker som en "radio". søk og spill av, lag egne spillelister. Noen som er interessert?
Gjest mama_nerd Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Spotify er et genialt program. Spill av musikk. LOVLIG! For dere som er stressa. Ikke finner musikken dere trenger. Dette er programmet. Den funker som en "radio". søk og spill av, lag egne spillelister. Noen som er interessert? dette er gratis,
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Skulle gjerne hatt en invitasjon, har prøvd å få tak i det en stund (har en venninne som har det) men hvis det innebærer å måtte legge ut e-mail adresse her (vet ikke om det er lov en gang), er jeg litt usikker... Hvordan gjøres det egentlig?
Gjest Gjest_Pimpernell_* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg er veldig interessert!! Hadde vært sååå snilt atte
skrue Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 (endret) Gjester får nok bare blir medlemmer her, så kan man sende info med en privat melding innenfor forumet. Da trenger ikke avsender vite om epost-adressen. Anbefaler spotify. Raskt program som er lett å bruke og med mye musikk tilgjengelig. Endret 20. april 2009 av skrue
boadicea Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Javel, da har jeg registrert meg Vil fortsatt gjerne få en invitasjon
Gjest Papirkurven Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 vil gjerne ha en invitasjon. Kan jeg legge ut e-postadressen min her?
Idnar Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Sorry hvis jeg ødelegger tråden for deg, TS, men dere som ønsker dere Spotify, se på det som lommerusk har skrevet i denne tråden her Det funket kjempebra her i allefall!!!
boadicea Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Hm... det stod "out of invites" eller noe slikt da jeg prøvde nå. Sorry hvis jeg ødelegger tråden for deg, TS, men dere som ønsker dere Spotify, se på det som lommerusk har skrevet i denne tråden her Det funket kjempebra her i allefall!!!
Idnar Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 Hm... det stod "out of invites" eller noe slikt da jeg prøvde nå. Registrer deg! Eller prøv igjen om en stund!
Caramela Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Jeg vet om en side hvor du kan få det uten invitasjon Send meg en pm så kan jeg gi deg link.. Kunne sikkert lagt den ut her, men kan jo hende det ødelegger litt av moroa for TS.. hehe
Gjest Mama_Nerd Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 Jeg vet om en side hvor du kan få det uten invitasjon Send meg en pm så kan jeg gi deg link.. Kunne sikkert lagt den ut her, men kan jo hende det ødelegger litt av moroa for TS.. hehe Sorry, fikk PM av mange. Har delt ut alle er jeg redd. Se Caramela sin side
Starkitten Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 Jeg har 8 invites, så hvis noen vil ha, så kan de sende meg en pm
freezepop Skrevet 22. april 2009 #20 Skrevet 22. april 2009 http://spotify.mikromann.net/ har over 1800 akuratt nå, og får jevnlig inn mange nye, så sjekk der så er det null stress å få seg spotify
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå