Gå til innhold

LONDON-hjelp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest VilleVera

Hei!

Jeg skal til London og være der i fire dager, håper på å klare å presse mest mulig shopping og moro på de dagene, og i å med at jeg ikke har vært i London før lurte jeg på om noen hadde noe tips hvor jeg burde dra? :)

Hvor er de beste (og rimelige...) handlegatene/markedene?

og

er det spesielle steder jeg burde få med meg mens jeg er der?

takker for svar!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! London er helt topp! :briller:

Sjekk trådene nedover her på "Reiseliv". Det er ganske mange der allerede som sikkert gir svar på det meste du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom jeg begynner aa bli ganske ekspert paa London:

- High Street Kensington for shopping (ikke saa stappa fullt av folk som Oxford Street). Du maa innom 'Urban Outfitters' i enden av gata (mot Hyde Park)

- Portobello Market, baade antikviteter og haanlaga ting hver fredag og loerdag, Har selv kjoept endel der og det er ultrahipt! Du kan spasere fra Notting Hill Gate, foelg skiltene...

- Camden Lock Market, Camden Town Station hver soendag, foelg skiltene. Ganske alternativt, og veldig goey.

- Endel markeder runt Liverpool street, spoer deg fram fra stasjonen.

- Covent Garden's Neal Street, masse goeye motebutikker.

- Knightsbridge er dyrt, men goey. Her ligger Harrods som er verdt et beoek selv om det er litt dyrt.

- SELFRIDGES! Et must, ligger i Oxford Street, ikke langt fra Bond station. Her finner du alt, og faa med deg alle etasjene! Masse goey, men pass deg for prisene!

- Soho er topp for barer og restauranter. Saerlig Basuba i Wardour Street hvis du liker Thai mat....

- Ha en fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...