Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest VilleVera
Skrevet

Hei!

Jeg skal til London og være der i fire dager, håper på å klare å presse mest mulig shopping og moro på de dagene, og i å med at jeg ikke har vært i London før lurte jeg på om noen hadde noe tips hvor jeg burde dra? :)

Hvor er de beste (og rimelige...) handlegatene/markedene?

og

er det spesielle steder jeg burde få med meg mens jeg er der?

takker for svar!

Klem

Skrevet

Hei! London er helt topp! :briller:

Sjekk trådene nedover her på "Reiseliv". Det er ganske mange der allerede som sikkert gir svar på det meste du lurer på.

Skrevet

Jepp, sjekk gamle tråder. Men et stikkord: Camden market!

Skrevet

Iom jeg begynner aa bli ganske ekspert paa London:

- High Street Kensington for shopping (ikke saa stappa fullt av folk som Oxford Street). Du maa innom 'Urban Outfitters' i enden av gata (mot Hyde Park)

- Portobello Market, baade antikviteter og haanlaga ting hver fredag og loerdag, Har selv kjoept endel der og det er ultrahipt! Du kan spasere fra Notting Hill Gate, foelg skiltene...

- Camden Lock Market, Camden Town Station hver soendag, foelg skiltene. Ganske alternativt, og veldig goey.

- Endel markeder runt Liverpool street, spoer deg fram fra stasjonen.

- Covent Garden's Neal Street, masse goeye motebutikker.

- Knightsbridge er dyrt, men goey. Her ligger Harrods som er verdt et beoek selv om det er litt dyrt.

- SELFRIDGES! Et must, ligger i Oxford Street, ikke langt fra Bond station. Her finner du alt, og faa med deg alle etasjene! Masse goey, men pass deg for prisene!

- Soho er topp for barer og restauranter. Saerlig Basuba i Wardour Street hvis du liker Thai mat....

- Ha en fin tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...