Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Noen som er medlem i Naturpost og kan fortelle litt om sine erfaringer. Jeg har akkurat mottatt "prøvepakken" med solbrun og silica tabletter og har tenkt til å begynne å ta dem. De virker jo veldig særiøse med mye informasjon osv om alle kosttilskudd de har ol. Har liten tro på at jeg blir brun av disse pillene, men det er jo andre vitaminer i tillegg til betakaroten så de er nok sikkert ikke farlige for meg hvertfall. Vil gjerne høre fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg ble akkurat medlem jeg og. Er fornøyd så langt! Syns informasjonen om å komme seg ut av medlemskap ol var dårlig, men ringte kundeservice og fikk det avklart. Har også abonnert på solbrun/silica. Kan ikke akkurat si at jeg ser resultater i brunfarge, men jeg føler at huden min har en høyere naturlig beskyttelse nå enn før. Har ikke blitt solbrent denne sommeren feks. En bekjent av meg ble derimot veldig brun av pillene sa hun kombinert med sol spesielt, så ikke vet jeg En ting jeg har hørt nå i ettertid fra tidligere medl. er at etter du har meldt deg ut vil du få flere tlfsamtaler, reklamegreier ol fra Naturpost som man ikke blir kvitt. Jaja, det er en bakside ved alt. -TH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirium Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg bestilte silica og solbrun pakken etter en annonse (her på KG tror jeg). Jeg mottok den første pakken + en forsendelse til før jeg sa opp abbonementet. Tok solbrun hver dag i 2 måneder. Har i løpet av perioden vært på ferie, men ikke merket NOE når det gjelder verken bedre beskyttelse eller mer brunfarge. Jeg sa opp abonnemetet pr. telefon. Etter dette har jeg ikke mottatt noenting fra Naturpost. Selv ikke reklame :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Er veldig fornøyd med Naturpost jeg. Får eplecidereddik kapsler og nattlysolje fra dem, enkelt å hoppe over en pakke o.l. Greie folk på kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg anbefaler IKKE å abonere på noe som helst fra Naturpost. Jeg var en gang så dum at jeg sa ja takk til å prøve eplesideredikk fra dem en måned eller var det to kanskje gratis, og hvis jeg ikke var interessert mer var det såååå enkelt å bare si opp abonnementet og så var jeg ferdig med den saken. Så etter en måned eller to, når dette "humbug-produktet" selvsagt ikke virket, sendte jeg inn en skriftlig oppsigelse av medlemsskapet og trodde jeg var ferdig med hele greia slik som den kjeeempehyggelige damen sa på forhånd. Men ta tok jeg feil ja. Det tok litt tid, men plutselig tyter det på av reklame i posten og flere telefoner fra Naturpost som har noen så utrolige tilbud. Og samme hvor mye jeg sier at jeg har meldt meg ut, så ringer de igjen og igjen og igjen......... Nei, dette ville jeg ikke anbefale nei--------- :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #6 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvoe mye koster en månedspakke derfra? Tenker spesielt på solbrun og silica tablettene. Får man de samme pillene hver måned eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå