Gå til innhold

Krystall soda

Gjest Gjest_maja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maja_*

Hei.

Etter å ha vært bortreist i påsken kom jeg hjem til en mindre hyggelig opplevelse. En sikring hadde gått slik at kjøleskapet hadde vært av i en uke. Maten som var der hadde dermed blitt muggen og det som var i det lillefryseskapet på toppen hadde tint opp og blitt dårlig(deriblant kylling). Lukten var helt forferdelig. Jeg tømte det og vasket det først 2 ganger i salmiakk, to dager etterpå vasket jeg det 2 ganger i klor, en dag etter det 2 ganger til i klor og en gang i zalo. Det lukter fremdeles litt.

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne lukta? FIkk et råd om å skulle prøve med krystall soda og edikkvann(hver for seg så klart). Men hvor får jeg tak i krystall soda?har sett på rema1000, ica og rimi uten å finne det. Er det andre råd om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt lukten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen råd om hvordan bli kvitt lukten, men jeg har også letet etter krystall soda. Jeg fant det på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystall soda skal du finne i vaskemiddelavdelingen i enhver matbutikk. Det er en hvit boks med stor skrukork på toppen. Det er akkurat maken flaske som Plumbo (kaustisk soda) så pass på at du tar riktig boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...